yirmi birinci sayfa

1K 136 22
                                    

lumos.

yorum yapmayı unutmayın lütfen, iyi okumalar!!

***

bölüm şarkısı: tom odell - another love.

and if somebody hurts you, i wanna fight

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

and if somebody hurts you, i wanna fight.
but my hands been broken one too many times.

***

Sirius ve Remus, iki genci bir süreliğine yalnız bırakmak için kapıyı kapattılar ve gittiler.

Sarılmaları bitti, Regulus merakla kızın yüzüne baktı. "İyisin, değil mi?"

"Evet, elbette." dedi kız başını sallayarak.

"Endişelendim,"

"Reggie, bize zarar vermeyecekleri her hallerinden belli zaten."

"Olsun, Sirius'a güvenmiyorum." dedi çocuk omuz silkerek.

"Bizden yaşananları anlatmamızı istiyorlar. Küçük kirli sırrımızı öğrenmek istiyorlar." dedi kız hızla.

"Biliyorum," dedi Regulus başını sallayarak. "Anlatacağım."

"Ne?" dedi Freya hayretle, "Ne demek anlatacağım?"

Sonra Regulus, kıza aklındaki planı anlattı. Olası kötü bir sonuca yol açması muhtemeldi elbette, biraz da can sıkıcıydı ama mantıklı olduğu su geçirmez bir gerçekti.

"Bir süre daha burada olacağız anlayacağın," dedi Regulus, konuşması bittikten sonra.

"Sorun değil," dedi Freya, gözlerini çocuğun gözlerine dikti. "Ama emin misin, yani yaşanacak onca şeyden sonra-"

"Evet, eminim." dedi çocuk hızla kızın lafını keserek. "Hem... Tepkisini de görmüş olacağım, merak ediyorum; anlarsın ya."

Sonra sessiz kaldılar, yatağa yan yana oturuverdiler. Ansızın gelen öpüşmelerinden sonraki ilk konuşmalarının böyle olacağını ikisi de tahmin etmemişti büyük ihtimalle.

Freya utangaçlık hissetmiyordu, Regulus da öyle. Hatta ikisi de bu konuyu konuşmak için yanıp tutuşuyor gibiydi. Belki biraz da tekrarlamak istiyorlardı ama bunun ne yeri, ne de zamanıydı.

Pat diye konuşuverdi. "Şey," dedi Freya. "Oldukça heyecan vericiydi aslında."

"Hangisi?" diye sordu Regulus. "Öpüşmek mi yoksa üzerimize lanetler yağması mı?"

six feet under | regulus blackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin