lumos.
aşağıda belirttiğim şarkıyı önceki bölümde de kullanmıştım ve fark ettim ki, bu şarkı tam olarak bu kurguya ait. gerek sözleri gerek atmosferi olsun... bu yüzden kitabın ana şarkısı olduğunu söyleyebilirim. ne zaman dinlesem six feet under yazma moduna giriyorum. bu yüzden kesinlikle dinlemelisiniz, merak edenler için medyaya da ekledim. 🤍
lütfen yorumlarınızla düşüncelerinizi belirtin, merak ediyorum fazlasıyla.
iyi okumalar!
***
bölüm şarkısı: london grammar - californian soil.
and i never had a plan,
but i'm glad found you here.
i've got you here.***
Sonraki üç gün büyük bir hızla geçmişti. Regulus ve Freya, geceleri kütüphaneye gidiyor, orada araştırmalar yapıyor, kafalarındaki planı iyice oturtmaya çalışıyorlardı. Yalnızca iki gün sonra, Hogwarts'tan ayrılacaklardı fakat Freya bunun nasıl gerçekleşeceği konusunda şüpheliydi. Karanlık taraf her geçen gün güçlendiği için Profesör Dumbledore, okulun duvarlarını çevreleyen koruma büyülerini en üst seviyeye çıkarmıştı. Hal böyle olunca giriş de çıkış da imkansız hale geliyordu.
Ancak Regulus için okuldan çıkmak çocuk oyuncağıydı.
Abisinin ve saz arkadaşlarının her ay okuldan nasıl çıktığını, neden çıktığını ve nereden çıktığını çok iyi biliyordu.
Sirius Black, tüylü sorununu saklamakta sandığı kadar da başarılı değildi anlaşılan.
"Peki ama onu bulduğumuzda nasıl yok edeceğiz?" diyordu Freya, elindeki kitapları masasının üzerine bırakırken. İksir hocası Slughorn'un gözde öğrencileri olmanın verdiği avantajları, gece-gündüz demeden kullanıyorlardı yeniden.
"Zor olacaktır elbette, öylesine güçlü bir kara büyüyü yok etmekte zorlanacağız ancak imkansız olduğunu düşünmüyorum. Bir şekilde halledeceğiz, önceliğimiz madalyonu ele geçirmek olmalı." dedi Regulus, karıştırmakta olduğu Kara Büyülerle Dolu: Anti Kara Büyü kitabını incelerken.
Freya başını salladı ve yorgun bedenini sakince sandalyeye bırakıp önüne getirdiği kitaplardan en kalın olanını çekti. Yeşil bir kapağı vardı ve üzerinde Bulaşılmaması Gereken Şeyler: Kara Büyü Tarihi, yazıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
six feet under | regulus black
Fiksi PenggemarFreya Ida Lori, yalnızlığı tam anlamıyla tadan ve yaşayan bir kızdı ancak ironik bir şekilde bu durumda olan tek kişi o değildi. O da kız ile aynı durumdaydı. Regulus Arcturus Black. Regulus, 18. yaşının beraberinde getirdiği tehlikeye ortak olar...