üçüncü sayfa

1.8K 219 140
                                    

lumos.

yeni bölüm, bu ve bundan önceki bütün bölümler 40 oy'u geçtiği zaman gelecek. lütfen oy vermeyen hayalet okurkuşlarım dönüp kontrol etsinler. 🥰

iyi okumalar!

***

bölüm şarkısı: lor - windmill.

have you seen that man?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

have you seen that man?

broken pieces of his plan.

***

Elinde sıkıca tuttuğu kitaplar ile beraber, Büyük Salon'un girişine ilerliyordu genç kız. Seri adımlarına eşlik eden dik omuzları ile dümdüz karşısına bakıyor, dışarıdan tıpkı bir asker gibi duruyordu.

Dün gece, Slytherin Ortak Salon'unda çocukla yaptığı talihsiz konuşmanın hemen ardından odasına gitmiş, görmek istemediği birtakım kelimelere göz atmış, sonra kafasını koyup uyumuştu.

Bu sabah ailesinden hoş bir mektup almıştı, ona durumların iyi olduğunu, derslerine odaklanması gerektiğini ve küçük sırlarının güvende olması gerektiğini hatırlatmışlardı.

Küçük sırrın ne olduğunu kız iyi biliyordu, çünkü onu bizzat bedeninde taşıyordu. Sol kolunda, iç kısımda. Okulun görkemli duvarları içerisindeyken, asla kolunu açıkta bırakan şeyler giymezdi. Giyemezdi. Bütün tedbirlerini alıyordu, gizlenmesi gerekenleri gizliyor, söylenmesi gerekenleri söylüyordu.

O, Karanlık Lord'un en değerli silahlarından biriydi.

Zekiydi, düşüncelerini öylesine bir denklemin üzerine yatırır ve hesap yapardı ki; bazen Karanlık Lord'u bile şaşırtan planlarla çıkagelirdi.

Sinsiydi, ayaküstü kırk yalan uydurabilir, bu yalana kendini bile inandırabilirdi.

Kurnazdı, gözü öylesine açıktı ki; okulda ondan habersiz asa kalkmazdı. Üstelik hiç arkadaşı olmamasına rağmen gözünden hiçbir şey kaçmazdı.

Saygılıydı, kendinden büyük ve rütbeli olan herkese karşı arasına kesin duvarlar örer, bu duvarların aşılmasına izin vermemekle birlikte, kendi de aşmazdı.

Tehlikeliydi, o bir yılandı. Göğsünde taşıdığı armanın ait olduğu binanın bütün özellikleri, onda vardı.

six feet under | regulus blackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin