giriş

3.9K 228 144
                                    

lumos.

yine ansızın aklıma gelen bir kurgu ve ben... iyi okumalar.🤍

***

bölüm şarkısı: coyote theory - this side of paradise.

bölüm şarkısı: coyote theory - this side of paradise

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

she want to be his friend, and he wants her.

***

Freya Ida Lori.

İsmi buydu.

Freya, asil kadın. Ida, çalışkan olan. Lori, onur ve zafer simgesi demekti.

Lori ailesinin en küçük üyesi, soyun devam eden üyeleri arasındaki tek kız çocuğuydu.

Özeldi, damarlarında kuzgun misali dolaşan kan, çok özeldi.

Safkan bir aileden gelen, Karanlık Lord'un yolunu aydınlatan ve önünü açan dört büyük aileden birisine mensuptu.

Malfoy.

Black.

Lestrange.

Lori.

Bu dört aile, Karanlık Lord'un en büyük destekçileriydi.

18 yaşında, Hogwarts'taki son yılındaydı. 1979 yılının Ekim ayında, hayattaydı. 

Sol kolunda taşıdığı karanlık işareti almasının üzerinden iki sene geçmişti ve o evi olarak gördüğü kalenin içerisinde, son aylarını yaşıyordu.

Hogwarts, döneminin en karanlık zamanlarını geçiriyordu. Kendilerine Çapulcular adını takmış olan grubun ve Hogwarts'taki yiyiciler olarak anılan Slytherin takımının mezun oluşunun üzerinden iki sene geçmişti. Artık her şey daha karanlıktı, her şey daha tehlikeliydi.

Hogwarts, artık güvenli değildi.

Albus Dumbledore, aldığı bütün güvenlik önlemlerine rağmen; karanlık tarafı kalenin dışında tutamıyordu.

Çünkü o içerideydi.

Çünkü Regulus Arcturus Black içerideydi.

Hogwarts içerisindeki karanlık tarafın elçileriydiler. Birdiler, ikisiydiler. İki benzer karakterde, iki farklı yaşamdılar.

İnançları farklıydı, sadakatlerini farklıydı. Düşünce tarzları, inandıkları yollar, gitmeyi seçtikleri yönler farklıydı.

Belki de sadece öyle düşünüyorlardı.

Bu, onların hikayesi.

Bu, Freya Ida Lori ve Regulus Arcturus Black'in, toprağın altı metre yukarıdaki, o trajik hikayesi.

***

eveet, giriş bölümümüz ile kurguya giriş yapmış bulunmaktayız! fazlasıyla heyecanlıyım ve kafamdaki kurguyu eğer güzelce yansıtabilirsem, size manyak bir şey vermiş olacağım.

yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın, lütfen.

hoşça kalın!

nox.

six feet under | regulus blackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin