1. Bölüm; DOĞUM GÜNÜ

8.7K 213 9
                                    

Melek Mosso-Doğum Günü

~ 1| BÖLÜM; DOĞUM GÜNÜ

🔱

Bir annenin feryadı.

Evlât acısı...

Gönül yarası...

İki kalp. Biri toprak olmuş.

🦅

Şırnak / Cudi Dağı

9 Ocak 2021

İnsan hayatı pamuk ipliğine bağlı. Ne olduğunu anlamadan her şeyini kaybedebilirsin. İşini,aileni,dostlarını,sevgilini ya da her şeyden çok sevdiğin,sevdiğini...

Bot seslerinin yankılandığı Cudi dağında,önde Binbaşı Aybars olmak üzere iki tim arka arkaya yürüyordu. Aybars arkasını dönerek sert sesiyle konuştu.

"Kartal!" Yüzündeki örtü gözlerini açıkta bırakacak şekilde örtülü kız yerinde dikleşti. Silahını daha sıkı kavradı.

"Emredin komutanım!" Yüzbaşı Alparslan omzunun üstünden kıza baktı. Bu kızın yüzünü Binbaşı ve timi hariç askeriyede kimse görmemişti. İster istemez merak ediyordu.

"Mevzi al. İşaret verdiğimde atışınla başlayacağız." Başını salladı,hızlı aldığı soluklardan dolayı maskenin dışından dumanlar çıkıyordu.

Kartal'ın gözleri her tarafı rahat görebileceği bir yer aradı. Gözüne kestirdiği tepeye doğru yürümeye başladı. Herkesin gözü kısa bir an kıza uğradı,daha sonra tekrar çektiler. Dişi kartal  gözden kaybolur kaybolmaz Aybars emirleri sıralamaya başladı.

Herkes yerini aldığında Kartal silahının dürbününden etrafa kolaçan ediyordu. Hava buz gibi olduğundan dürbünün camı buğulanıyor,bir dakika arayla eliyle camı temizliyordu.

"Görüş bildir Kartal." Derin bir nefes alarak konuştu. "İki kişi ön kapıyı tutuyor komutanım."
Silahın kabzasından tutarak hareket ettirdi.

"Saat 3 yönünde," yakınlaştırdı ve devam etti. "1 kişi, 9 yönünde 2."diye bitirdi sözlerini. Kulağındaki kulaklıktan Aybars'ın kalın sesi duyuldu.

"Ablukaya alın. Kartal,ilk atış senden." Herkes bir ağızdan, "Emredersiniz komutanım." Diyince Aybars'ın kulağı uğuldadı. "Yavaşın lan kulağım patladı." Kimseden ses çıkmadı. Hızlı ve sessiz adımlarla binayı ablukaya aldılar,şimdi herkes Kartal'dan gelecek atışı bekliyorlardı.

İRTİBAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin