Bölüm Şarkısı; Aşktan Ne Haber ⚡
~ 9| YAKINLAŞMA
🔱
Cesurun bakışı,korkağın kılıcından keskindir.
🦅
1 hafta sonra...
Elindeki dosyaları masaya bırakıp nefeslendi. Nöbet listesine imza atıp odasına girdi. Beyaz önlüğünü çıkardı,üstünü giydi. Ayaklarındaki spor ayakkabıları çıkarıp postallarını giydi,çantasını alıp odadan çıktı.
Çıkışa geldiğinde Alparslan'ı gördü. Elini saçından geçirmiş,dağıtıyordu. Yutkundu,bakışlarını kaçırdı. Bir hafta önceki halleri gelince aklına gözlerini yumup açtı.
O gün gözlerini açtığında Alparslan'ın bacağında yatıyordu. Alparslan onun saçını okşuyordu. Sakinleşmesi için bir iki söz söylüyordu. Tekrar karşıya baktığında Alparslan'ın arkası dönük telefonla konuştuğunu gördü.
Hemen arkasını dönüp hızlı adımlarla bir odaya girdi. Odadaki hemşireler ona tuhaf tuhaf baktı.
"Beni görmediniz. Tamam?" Hepsi başını salladı.
Karda yürü izini belli etme.
Kapıyı yarılayıp kafasını dışarı çıkardı. Alparslan telefonla konuşurken aynı zamanda olduğu yere doğru geliyordu.
"Hassiktir!" Dişleri arasında ettiği küfür odadaki herkesi dumura uğrattı. Elini kalbinin üstüne koydu.
"Düşün düşün,hadi Vera." Kısık sesi boğuktu. Heyecandan ve gerginlikten ne yapacağını şaşırmıştı. Gözlerini kapattı. Alparslan'ın sesi kapının ardından duyuldu.
"Hakan götüne pamuğu dayarım senin." Elini saçlarına geçirdi. "O tuvaletleri temizleyeceksin." Diye tısladı. Vera'nın dudakları yukarı kıvrıldı. Elini ağzına kapadı,konuşmayı dinlemeye devam etti.
Onun bir suçu yoktu,Alparslan burda konuşmasındı. Sadece kulak misafiri oluyordu. Omuz silkti kendi kendine.
"Komutanına karşımı geliyorsun asker!" Vera,Hakan'ın yüzünü o kadar merak ediyordu ki,sesli gülmemek için kendini tuttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İRTİBA
Fiksi Umum🦅 "Uyanmak zorundasın Alparslan. Bir kez daha kaldıramam bu acıyı..." 🔱 Vera M. Doğan & Alparslan Denizoğlu Başlama Tarihi; 13.08.2021