18. Bölüm; ŞEHİT OLMAK

937 58 1
                                    


Cvrtoon- Operasyon

~18| ŞEHİT OLMAK

🔱

Cinsiyet meselesi değil, yürek meselesi bizimkisi.

🦅

'Hazır mısınız? Her şey daha yeni başlıyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


'Hazır mısınız? Her şey daha yeni başlıyor...'

"Noluyor lan!" Diye bağırdı Alparslan. Beylik tabancasını çekti belinden. Kollarını kırıp ileriyi taradı ilk önce. Vera ne olur ne olmaz diye beline taktığı silahı aldı eline.

Elindeki küçük silaha baktı memnuniyetsizlikle baktı. Alparslan bunu fark edince sordu. "Ne o beğenmedin mi?" Başını iki yana salladı kadın.

"Küçük silahlar beni kesmez Avcı." Dedi soğuk sesiyle. Şuan burda bir şeyler dönüyordu ve bu Vera'nın canını sıkıyordu.

"Atalay hâlâ gelmedi." Sıkıntılı sesi adamı gerdi. Çok geçmeden Atalay temkinli ve aynı zamanda hızlı adımlarla yanlarına vardı.

"Nerde kaldın lan dangalak!"

"Geldik ya." Dedi ciddiyetle. Kaşlarını çattı Alparslan. "Ne olmuş, ne dedi güvenlikler?"

"Bir şey bilmiyorlar, onlara sadece yolcuları dışarı çıkarmalarını ve uçuşları durdurmalarını söylemişler."

'Hepiniz, tek tek ölüceksiniz.'

"Sikerim ben bunu!" Dedi tüm öfkesiyle Alparslan. Sağ ve soldan olmak üzere yüzleri peçeli adamlar girmeye başladı. Sadece gözleri gözüküyordu adamların.

Vera sırtını Alparslan'a yasladı. İkisi de kendi taraflarını kontrol ettiler.

'İlk önce büyüklerden,' devam edicek gibi sözünü yarıda kestiğinde Alparslan bir kez daha küfür etti.

"Amına koyayım."

'Alparslan, ayıp oluyor.'

İRTİBAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin