Sezen Aksu,-Git
Ümit Besen&Pamela- Seni Unutmaya Ömrüm Yeter mi?
Dedublüman-Fikrimin İnce Gülü~22| GİT
🔱
Çakalların hükmü kurt ayağa kalkana kadardır.
🦅
Kargalar leşimi bekler, kartalım kargalara leş vermem...
Vera Doğan.
⚘İnsanların iki yüzü olduğuna inanlardanım. Birisi herkese karşı gösterdiği iyi yüzü, diğeri ise kötü yüzü. Burak, kanımıza karışan uyuşturucu gibi içimize girmiş ve bizi derinden sarsmıştı.
Kanmıştık ona. En çokta o kanmıştı.
Gökalp.
Ben her şeyi ilk önce onda tatmıştım.
Dost iyi günde değil, kötü günde belli olur der babannem hep. Haklıydı. Dost kötü günde belli olurmuş. Ben bunu Gökalp öldüğünde anlamıştım.
Yüzümüze gülen herkes o gün bizi yanlız bırakmıştı. Buruk bir gülümsemeyle bakmıştım o gün. Ama şimdi içimi tehlikeli bir şekilde saran o intikam duygusu bedenimi ele geçiriyordu ve bu beni biraz korkutuyordu.
Yanlış bir şey yapmak istemiyorum. Birine daha zarar gelsin istemiyorum. O yüzden kendimi dizginlemek zorundaydım.
Burak'ın göz altına alındığını öğrendiğimizden beri yüzüme bakan Alparslan'a döndü bakışlarım. Telefonu kapayıp yatağıma attığımda dudaklarımda bir gülümse oluştu.
"Tostu müthiş yaptığını duydum. Bana tost yapmaya ne dersin?" Diye sordum. Kaşları havaya kalktı şaşkınlıkla. "Ama..." Ne diyeceğini biliyorum. Gözlerimi kapatıp dudaklarımı yaladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İRTİBA
General Fiction🦅 "Uyanmak zorundasın Alparslan. Bir kez daha kaldıramam bu acıyı..." 🔱 Vera M. Doğan & Alparslan Denizoğlu Başlama Tarihi; 13.08.2021