~20|KARGA🔱
Savaş ölünce değil, düşmana benzeyince kaybedilir.
🦅
Oynayın bir tık ötede...
Vera tencerenin içindeki çikolatalı sosu karıştırmaya devam ederken zil çalmıştı. Annesi ağır adımlarla kapıya gidip açtığında gelenin kargocu olduğunu gördü.
"Vera Doğan?" Diye sorduğunda Mine, "Annesiyim." Adam kafasını sallayıp elindeki büyük kutuyu kadına uzattı.
"İyi günler." Kadının cevap vermesini beklemeden hızlı adımlarıyla bahçeden çıktı. Evin sokağından döndüğü an önünde Isabel belirdi.
"Verdin mi?" Tek kaşı usulca havaya kalkmış karşısında ki genç adama bakıyordu.
"Verdim abla." Isabel yüzünü buruşturdu. "Abla senin anandır." Diye fısıldadı. Uzun deri ceketinin cebinden beyaz zarfı çıkarıp adama verdi. Zarfı aldığında koluna iki kere pat pat yapıp arkasını döndü ve arabasına bindi.
Telefonunu çıkarıp patronu aradı. "Tamam, vermiş." Telefonun diğer ucundaki adam gülümsedi. "İyi, çok iyi. Gelebilirsin Isabel." Dedi ve telefonu kapadı.
"Yüzüme kapatmaktan ne zaman vazgeçeceksin?" Telefonu indirip yan koltuğa attı ve aracı çalıştırdı.
*
"Anne, kim gelmiş?" Mine mutfağa girip elindeki büyük kutuyu masanın üzerine koydu.
"Sana kargo gelmiş annem." Kaşları yukarı kalktı kadının. "Bir şey sipariş etmedim ki?" Dedi kısık sesiyle. Ocağın altını kapatıp masanın üstündeki kutuyu aldı eline.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İRTİBA
General Fiction🦅 "Uyanmak zorundasın Alparslan. Bir kez daha kaldıramam bu acıyı..." 🔱 Vera M. Doğan & Alparslan Denizoğlu Başlama Tarihi; 13.08.2021