~ 8| GEÇMİŞ VE GELECEK🔱
Çakalın uykusu kaçar bozkurt meydana inince.
🦅
"Derim ki, Vera'nın boynu cennetten koparılmış çiçek gibi kokuyor." Gökalp genç kadının boynunu koklayarak öptü.
"Oh," Şakalarını öptü bu sefer. "Nasıl güzel kokuyor benim meleğim." Vera huysuzca inledi.
"Gökalp." Adam yanağını kadının yanağına sürttü.
"Gökalp'in kurban olsun sana." Ellerini tezgaha yasladı. Vera uyarı dolu sesiyle, "Gökalp!" Dedi.
"Söyle Gökalp'in bebeği." Kadın elindeki kaşığı tencerenin içine bıraktı ve Gökalp'e döndü,ellerini boynuna doladı. "Ne yapmaya çalışıyorsun yakışıklım?" Gökalp iri elini kızın beline attı,kendine çekti. Vera'nın damarlarında akan kan fokurdadı sanki. Göğsü körük gibi inip kalkıyor,adamın göğsüne sürtünüyordu.
"Kendimi affettirmeye çalışıyorum hayatım." Dedi kısık sesiyle. Vera yutkundu. Parmak uçlarında yükseldi ve adamın kulağına nefesini üfledi. Yutkunma sırası Gökalp'e geçti.
"Ben seni çoktan affettim de,biraz sürün istedim."
"Bak sen." Dedi 'e' leri uzatarak. Vera omuz silkti.
"O zaman seni öpmemde sıkıntı yok değil mi bebeğim." Vera kafasını iki yana sallayarak, "Kesinlikle hayır." Gökalp kaşları hafif çatılmış,dudaklarını öne doğru uzatan kadına baktı büyük bi açlıkla. Tam o bal dudakları yakalıyordu ki ocaktaki çorba taştı. İkiside tutkulu andan sıyrıldı,Gökalp sıkı bir küfür savurdu. Vera elini saçlarından geçirip ocağa döndü.
Hemen ateşi söndürüp ıslak bir bezle kirlenen yeri sildi. O sırada hemen yanında kalçasını tezgaha yaslamış olan Gökalp hâlâ söyleniyordu.
"Anasını satayım! Böyle şans olmaz olsun amına koyayım." Vera onun bu sözlerine gülümsedi. Gökalp'in gözleri dudaklara takıldı.
"Önüne bak Çağlayan." Gökalp cebinden sigara çıkarırken, "O Çağlayan seni ham yapsın." Uzun,ince parmakları sigarayı dudaklarına yerleştirdi. Diğer eliyle çakmağı yakıp sigarayı tutuşturdu. Vera'nın işi bitince çorbayı temiz tencereye alıp soğumaya bıraktı.
Adama dönüp uzunca suratına baktı. Eli ağır ağır havaya kalktı,sigarayı kavradı parmakları. Gökalp'in dudaklarına yapışan sigarayı çekti,kendi eline aldı,dudaklarına götürdü.
Derin nefes çekti içine. Gökalp'in gözleri dudakları ve eli arasında gidip gelince derince gülümsedi. Bu adamı delirtmeyi seviyordu. Genç adam daha fazla dayanamadı kızı kendine çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İRTİBA
Ficción General🦅 "Uyanmak zorundasın Alparslan. Bir kez daha kaldıramam bu acıyı..." 🔱 Vera M. Doğan & Alparslan Denizoğlu Başlama Tarihi; 13.08.2021