BADE - 7.Bölüm

4.9K 133 0
                                    

Bölüm: 7 – Kaçtın / Bu bölümde yetişkin içerikli unsurlar yer almaktadır.

Osman ve Badeyi anlatan şarkı buldum resmen! Bütün bölüm onu dinleyerek yazdım.. 

*

Kalabalık.

O kadar yoğun bir kalabalık vardı ki şu an burada! Bade, ne yapacağını bilememişti. Bir tarafta arkadaşının çevresi, bir tarafta onlarınki! Çok kalabalıktı... ömrünce görmemişti böyle kalabalığı!

O kadar çok oynamıştı ki yorgunluktan bedenini hareket bile ettirecek durumda değildi...

Bakışları Osman ile kesişti.

O kadar yoğun bakıyordu ki kendisine... bütün bedeninin yandığını düşünüyordu. Ufak adımlarla, bize ayrılan masaya doğru ilerledim. Bedenimi onun yanına yerleştirdim.

"Neden oturuyorsun Osman'ım?"

Osman, hem hayranlıktan hem de kıskançlıktan delirmek üzereydi. Üstüne giydiği mükemmel gelinliğe baktı. Elini avcuna aldı ardından.

"Kalkarsam iyi şeyler olmayacak..."

"Ama olmaz kii"

"Gülüm, etme... hem, bu gelinlik ne böyle..."

Gülümsedi Bade, bütün yüzü ışıldadı bir anda. "Ben çok beğendim! Olmamış mı?" derken yüzüne bakıyordu sevdiği adamın. Sinirden çenesinin seğirdiğini fark etti.

Çok kasıyordu kendisini!

"Beğendim! Sorun da bu zaten Bademim... çok beğendim..."

"Osman... lütfen, hem bugün evlendik biz!"

O tatlı tatlı konuşması yok muydu... bitiyordu ona Osman, bütün gece gözlerini üstüne dikmiş sürekli izlemişti Badesini.

Biri ona bakacak diye ödü kopuyordu ama bugün sevgilisi resmen ışık saçıyordu! Düğün günlerinde herkesi kendisine hayran bırakıyordu...

"Evlendik gülüm"

Elinin tersiyle, parmaklarıyla okşadı Badenin yanağını, "Bade Barbaros oldun..."

"Osmaan"

"Osman deliriyor senin için gülüm, hadi kalk... harmandalı oynayalım..."

Elini tutup piste götürdüğü sevdiğiyle bir güzel harmandalı oynadı Osman. O kollarını açtıkça, mest oldu Bade. Tekrar tekrar aşık oldu karşısındaki bu adama!

*

Daha fazla dayanamadı ama Osman, elinden tuttuğu gibi arabaya bindirdi sevdiğini. Herkese Badenin başının ağrıdığını söylese de, bunu anca misafirlere yutturduğunu düşünüyordu.

Oysa herkes şimdiden konuşmaya başlamıştı bile...

Eve yavaşça girip kapanan kapı sesiyle kendisine geldi Bade. Eteğini kaldırıp Osman'a doğru döndürdü bütün bedenini. Yanına gelmesine izin verdi...

"Hoş geldin evime gülüm"

"Osman'ım!"

"Sen böyle gülüyorsun ya... Osman seni mutlu etmek için canını dişine takar Bademim..."

Elleri sevdiği adamın yakalarına ulaştı, hafifçe okşadı damatlığın içindeki bedeni.

"Osman'ın Badesi zaten mutlu ki..."

Alnından bir öpücük çaldı Osman, Badenin.

"Hep olsun..."

"Şey... istersen, banyoya sen gir ilk..." dedi Bade çekinerek... elleri hala sevdiği adamın göğsünde duruyordu.

BADE (Mahalle Serisi - II) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin