BADE - FİNAL

4.7K 145 20
                                    

Bölüm: 25 – FİNAL

*

OSMAN BARBAROS

Geldiğim doktorun önünde bekledim bir süre, bunu yapmak zorundaydım. Kapıyı tıklayıp içeriye doğru girdim.

"Hoş geldiniz Osman bey, buyurun lütfen" diyen adama bir süre ayakta dikilerek baktım ardından gösterdiği yere doğru bıraktım bedenimi.

"Nasılsınız?" diye söze giren doktora "İdare eder doktor, sorduğun için eyvallah" dedim.

"Başlayalım istersen?"

"Olur da ben hiç bu tarz bir doktora daha önce gitmedim, ne yapacağımı bilmiyorum" dedim gözlerinin içerisine bıkkınlıkla bakarken.

"O zaman ben sorayım sen cevapla, bende senin hakkında notlarımı almış olurum... Nasıl birisin mesela Osman, buraya gelme sebebinden bahset bana. Öncesinden, çocukluğundan?"

Bir süre duraksadım, dedikleri benim için kolay değildi. Bir anda nasıl söylerdim bilmiyordum fakat yapacaktım.

Ciğerlerime uzun bir soluk çektim,

"Size kendi hikayemden bahsetmek istedim, içimde yaşadığım. Kimsenin bilmediği; saklı yönümden." Dedim,

"Anlamıyorlardı beni çocukken mesela. İşin doğrusu, benle anlaşamazlardı."

"Neden anlaşamazlardı seninle Osman?"

Alayla gülümsedim,

"Neden olacak, bir katilin oğluyum diye." Dedim, gözlerimi sımsıkı yumup sözlerime devam etmek için dudaklarımı araladığımda aklıma gelenleri bir türlü dilim varıp da doktora diyemedim.

"İşin aslı, ben çocukken babam olacak adamdan fiziksel şiddet gördüm. Ergenliğime kadar sürdü bu..."

"Baban tarafından şiddet gördün, doğru mu anladım?" dedi gözlerimin içerisine bakarken, o gözlerde bugüne kadar sayılı insanda gördüğüm bir şefkat vardı.

Merak vardı.

Biri Yadigarda oluşmuştu, diğeri de Bade de... gerçi; son zamanlarda Bade de oluşan o ışıltı sönmüştü ama olsundu.

Varsın ışığı sönsündü; ben onu tekrar yakmak için çabalardım.

"Doğru anladın doktor, ben babamdan fiziksel şiddet gördüm."

"Başka? Babandan gördüğün fiziksel şiddetin yanında, seni bana bunca sene sonra getirecek bir neden var mı?" dedi, onun bu sıkıştırma çabasından kaçmak istedim ama yapamadım.

Belki de hayatımda ilk defa birine her şeyimi anlatmak istedim.

"Psikolojik şiddet de gördüm aynı zamanda."

"Nedenini biliyor muydun peki? Yoksa sırf zevk almak için mi seni dövüyordu?"

Dudaklarımın arasından istemsizce kaçan kahkahaya engel olamadım,

"Bilmez olur muyum nedenini. Adam ben dünyaya geldim diye beni dövüyordu, annemi ondan çaldığımı düşünüyordu."

Kaşları şaşkınlıkla havalanan doktora bakındım,

"Babam bencil bir adamdı, çok hem de. Bana kalırsa annemi de sevmezdi sadece takıntıydı annem onun için ama o bunu asla kabullenmedi. İkisi birbirine deli gibi aşıkmış, öyle söylüyor çoğu insan. Hatta babamın bir katil olabilecek insan olduğunu asla düşünmemişler ama işte, babam bu mahalle kavgalarına, dövüşlere, mafyacılık işlerine karışınca... annem de dayanamaz olmuş."

BADE (Mahalle Serisi - II) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin