Bölüm: 6 – Çekilmek
*
"Badee"
Gözleri kapalı, elleri kızın saçlarının arasında dişlerini aldığı hazdan sıkıyordu Osman. Ömrünce düşünmediği, hayalini bile kurmadığı anları yaşatıyordu Bade ona.
Bade, gözlerini sımsıkı kapatmış kendisini Osman'a bırakmıştı.
Ne olacaksa, olsundu.
"Bebeğim, oh dur! Dur..."
Gözlerini açmış karşısındaki manzaraya baktı Osman. Kendisini kasmaktan kıpkırmızı olmuştu ama bu Badenin umurunda bile değildi.
Kendisini kasmaktan, diş etleri ağrıyordu! Sevdiği, sevgilisi durmak bilmiyordu. Bade, kendisini tamamen ona bırakmış, Osman için kendinden ödün veriyordu.
Yapmam dediği şeyleri yapıyordu.
Biraz daha kendisini kasarsa, hiç iyi şeyler olmayacaktı. Tam Badeye bırakmasını söyleyecekken, dişlerini hissetti.
Buraya kadardı.
Onunda bir sabrı vardı.
Kollarından tutup hızla kaldırdı Badeyi, ardından bulunduğu yere yatmasını sağladı. Bade, dudakları aralanmış, kızarmış ve koyulaşan gözlerle kendisine bakıyordu. Şu an ne kadar tahrik edici olduğunun farkında mıydı acaba? Kesinlikle değildi!
Hem de hiç değildi!
"Gülüm... yapma"
"Osmaan"
Osman hızla kendisini toparlayıp, sert bir şekilde yutkundu. "Sen naptın öyle?" hala kendisine gelmekte güçlük çekiyordu.
"Kızdın mı?"
Öyle kısık ve nazlı nazlı konuşuyordu ki! Çok zorlanıyordu, kendisini kasmaktan canı acıyordu artık.
"Kızmadım... kızmadım güzelim" ellerini Badenin saçlarına çıkartıp hafifçe okşadı, "Neden böyle bir şey yapmak istediğini anlamadım" saçlarına peş peşe öpücük kondurdum.
"Ben..."
"Şey... hani biz hep... şaapıyoruz ya!" bakışlarını kaldırıp Osman'a baktı Bade. "Sen hep kendini tutuyosun... hem Gülbenler öyle dedi... erkekler, mutlu olmazsa para verip de şaapmaya gidiyormuş!"
Şaşkınlıkla kalakaldı Osman, bir gülme aldı peşinden genç adamı. Nereden duyup öğreniyordu böyle şeyleri Badesi? İnanılır gibi değildi.
Sinirden kaşları çatıldı Badenin. Neden gülüyordu ki!
"Ne?" hala gülüyordu Osman, ağzından tek bir kelime çıkarabilmişti sadece. "Badem, gülüm... siz neler konuşuyorsunuz öyle? Kurban olayım bunlar nereden çıktı şimdi?"
Kendisini biraz olsun toparlayıp, koltuğa oturur pozisyona geri geldi Osman. Kucağına çekti küçük sevgilisini.
Bebek gibi sevdi yüzünü, yanaklarını okşadı usulca.
"Napayım... öyle dediler hem hem... hep sen benimle ilgileniyosun..."
"Sakın... sakın kendini böyle konularda zorunlu hissetme, ben senin istemediğin bir şeyi yapmam... gülüm ben sana bakmaya kıyamıyorum, sen neler düşünüyorsun öyle?"
Donuklaştı Badenin bakışları, bu iki gündür tekrarlıyordu sürekli. Kaşlarını çattı Osman ilk, o zaman tepki verememişti fakat şimdi işler değişmişti.
Badesi ona neden boş bakıyordu?
"Badem?"
Bir anda titredi Badenin vücudu, olduğu yerden hızla kalktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BADE (Mahalle Serisi - II) TAMAMLANDI
Chick-LitBir, Badem Şekeri varmış.. Tadını alan, bir daha bırakamazmış. "Ah; badem şekerim!" Mahalle Serisi - II *Yetişkin İçerikli Unsurlar Barındırmaktadır. Bu kitaba başlarken bu konuyu bilerek okumanızı tavsiye ederim.