Siedziałam w moim pokoju w Snape Manor, pijąc sok jabłkowy i nudząc się. Był właśnie drugi miesiąc wakacji, a ja dalej wspominałam moją imprezę urodzinową. Niespodzianka moich przyjaciół była niesamowita.
~ retrospekcja ~
- Sto lat! - krzyknęli chórem, a ja niedowierzając, że mam imprezę urodzinową śpiewałam razem z nimi.
Wszyscy podchodzili do mnie po kolei i składali życzenia oraz składali małe prezenty.
- Nie musiałeś tego robić - odparłam przytulając Dracona z całej siły.
- Nigdy nie dostałaś prezentu?
- Nie - westchnęłam i otworzyłam prezent.
W koszyku znajdował się mały czarny kotek przypominający kuleczkę. Miał zielone oczy, identyczne jak ja, a gdy wzięłam go na ręce, obudził się i ziewnął.
- Podoba Ci się?
- Jest śliczny, dziękuję Draco - pocałowałam go w policzek i pogłaskałam kotka.
~ teraźniejszość ~
Wyczarowałam swojego patronusa i patrzyłam jak błękitne stworzenie biega i skacze po pokoju. Po chwili zwierzę zniknęło, a ja usłyszałam dobrze mi już znany stukot w szybę. Ujrzałam Sol, więc szybko otworzyłam okno i wpuściłam ją. Wsypałam jedzenie do miseczki i odwiązałam list od jej nóżki. Otworzyłam kartkę i przeczytałam:
Spotkajmy się za godzinę w Dziurawym Kotle.
D.MSzybko wstałam i zaczęłam się szykować.
~~
- Musimy porozmawiać.
- O czym? - zdziwiłam się, przechadzając się razem z nim po parku.
- O nas - zatrzymał się i usiadł na ławce. - Czy... czy ty poczułaś cokolwiek wtedy gdy pierwszy raz cię pocałowałem?
Poczułam się tak jakbym opadła na miękkie łóżko pełne pachnących kwiatów, a wokół latały motyle.
Pokiwałam głową, a on otworzył usta żeby coś powiedzieć, ale potem je zamknął.
- Nigdy się nie czerwieniłam, ani nie czułam ścisku w brzuchu gdy z kimś rozmawiałam - odparłam wpatrując się w dal.
- Dzięki tobie zacząłem coś czuć, nie wiem jeszcze co to jest, ale chce się tego dowiedzieć, razem z tobą - wyszeptał, a ja spojrzałam na niego.
Po raz pierwszy wydał mi się ładny, ale nie z zewnątrz tylko od wewnątrz.
- Wydaje mi się, że warto spróbować - posłałam mu lekki uśmiech gdy również na mnie popatrzył.
Przysunął się do mnie i spojrzał na moje usta, a ja zrobiłam to samo. I nagle zawiał silny wiatr i w momencie zebrały się ciemne chmury. Ledwo co wstaliśmy z ławki, a już byliśmy cali mokrzy z deszczu, który tak naprawdę pojawił się znikąd.
_____________________________love_angel_official
CZYTASZ
Córka Snape'a ||Draco Malfoy ✔️
Fanfiction- Przyjdź jutro do Dziurawego Kotła o 18:30. - Czy ty mnie zapraszasz na randkę?! ______________________________ Moja pierwsza książka, proszę o wyrozumiałość, love_angel_official Śliczna okładka zaprojektowana przez @Pati_Pas Zawiera wulgaryzmy...