10- ASİLÂV: "BEDENİYLE BÜTÜNLEŞMEK"

13.1K 744 2.6K
                                    





Bileklerimi saran kemerden kurtulmak için çırpınıp dişlerimi birbirine geçirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bileklerimi saran kemerden kurtulmak için çırpınıp dişlerimi birbirine geçirdim. Kendi istikrarımla diktirdiğim direğe yapışmış, bileklerimi tek hamlesiyle direğe bağlayan adamın öfke kokan nefesini soluyarak sinirinden nasibini alıyordum.

Dolu gözlerime acımadan bakan adam evine getirttiğim yarı çıplak adamlarla dans edişimi kolay kolay unutmazdı. Unutsun da zaten istemem! Benden niçin etkilenmediğini öğrenmek için dört dörtlük bir plan yapmıştım lakin sorduğu sorularla canımı sıkan Behmar Rehani son darbesini yüreğime indirerek başka kadınları bel altı imâ etmişti.

Dilimi ağzımın içerisinden kanatarak ısırdım. Onun öfkeden kararmış gözleri benim gözlerimin yanında eşeğin şeyi kalırdı!

Parmaklarımı büküp bileklerimi salladığımda, braletim ve kilotumla karşısında güçsüzce bağlanmıştım.

"Ellerimi çöz!"

Dik dik yüzüne baktığımda, "Hayır!" dedi.

Her ne kadar gözlerim onun söylediği, 'Sende bedenimdeki yangını kimin söndürdüğüne yanarsın.' cümlesiyle dolsa da yaşlarımı içime akıtıp karşısında kıvrılmadan durabildim.

"Sana ellerimi çözmeni söyledim." Diye tekrar ettiğimde bıyık altından sinirle gülüp karşımdaki kanepeye oturdu. Bacak üstüne bacak atıp yayvanca sırtını kanepenin kumaşına yasladı. Ayaklarımdan başlayarak bacaklarımı oradan kilotumun sakladığı kadınlığıma bakıp akabinde göbek deliğime gözlerini kilitlerken, etkilenmemişçesine kahkaha attığında sessizliği vücut hatlarımı örtme isteğimi tetikledi.

Yeterince beni ürkütmeyi başarmıştı...

Sapkın zihniyetli kadınların olduğu kulübe gideceğini duyduğumda kalbimdeki amansız sıkışma hata yaptığımı söylüyordu. "Seni evime getirdim. Getireli 1 saati bulmazken salonda seni çıplak adamlarla direk dansı yaparken buluyorum!"

Dairenin içinin sıcaklığı düşerken, gittikçe soğuyan salondaki ısı vücudumu titremişti. Hedef olmadan aşk emeksiz kalırdı. Hedefi buldum, aşkı yaratamadım.  Tam ona yaklaşıyorum diye seviniyorum hoppalaaa aramıza duvar örmesine katkıda bulunuyorum.

Ben geceydim. Eğlencenin göbeğinde çılgınlarca dans eden pervasız bir kadındım.

O gündüzdü. Vazifesini gündüz vakti yerine getiren hukuk insanıydı.

Kabul ediyordum. Behmar'ın evine erkek dansçılar getirtmemeli, salonunun tam ortasına direk diktirmemeliydim. İç çamaşırlarımla dans etmemeli göndermeli şarkılarla dans etmemeliydim fakat düşünmeden hareket etmiştim. 'Her zamanki gibi...'

ASİLÂVHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin