Yürüdüm... Asansörde gidebileceğim kadar uzağa çekilip kadının simsiyah beline uzanan saçlarının salınışına baktım. Kaç ten geçti bu adamdan kaç el ona değdi bilmiyorum. Tek bildiğim gördüğüm ve hissettiğim nişanlısı Behmar'ı seviyordu.Kadın beni takmadan Behmar'a yaklaştığında Behmar'ın elini tuttu. Avucunu açıp alyansı avucuna bıraktı.
"Sen benden ayrılmış olabilirsin. Yüzüğünü de atmış olabilirsin ama ben bitti demeden bitmez, canım."
Kadındaki özgüven boyumu aşıyordu. Mankenlere taş çıkaran fiziğine 'erkek olsam hüpletirim,' gözüyle baktığımda Behmar'ın arkasından çekilerek geçmem için müsaade istemem gerekiyordu. Kadın asansörün girişinin önünde ortalı duruyor, Allah bilir hangi renge sahiplik yapan harelerine taktığı lensin yeşilliği, esmer teninde harikulade duruyordu.
'Yiğidi öldür hakkını yeme. Çokta kaliteli giyinmişti, maşallaahh subhanallaahhhh.'
Behmar'ın özde nişanlısı Behmar'a azıcık daha sokulduğunda, badem gözlerini bana kilitledi. Kadında Pelinsu'dan çok Türkan Şoray havası mevcuttu. Esmer teni, siyah uzun dalgalı saçları, mankenlere taş çıkaran fiziği, kaş yapısı ve Behmar'ın göğsüne dokunduğu eline dik dik baktığımda bakışlarıma ithafen konuştu: "Çıkmak istiyorsanız buyurun." derken incelikten neredeyse kırılacaktı.
Göğsüne zaafım olan bölgeye nişanlısı dokununca değil asansörden gitmek Behmar'dan uzaklaşmak istemiyordum ama kadının kurduğu cümleyi tekrar kafamda iyice tarttığımda, Behmar'ın özde nişanlısından ayrıldığını, kadının ısrarlı tavırları sözde nişanlı olduğunu kanıtlamıştı.
Bakın, özde değil ha.
SÖZDE NİŞANLI.
YANİ NİŞANLI MİŞANLI KİŞANLI FİŞANLI DEĞİLLERMİŞ.
'SEVDİĞİM ADAMIN GÜNAHINA GİREN CİNCİKLERİM, KOPARTIRIM MEMİŞLERİNİZİ!'
"Ah, keyiflendim ayol."
Ağzımdan kaçan cümlem ortamda bomba etkisi yaratırken kadının elini göğsünden iten Behmar, "Işıl," diyerek ismi ile uyardı. "Gereksiz yere temas etme!"
Ancak Işıl bozuntuya vermeden beni süzdüğünde, "Kızıl ve güzel." diyerek Behmar'a imayla bakmış, omzunun arkasından adımı seslenen temizlik görevlisine anlamak istercesine baktı.
Temizlik şefi, "Arzum Hanım beş dakika geciktiniz. Kantinin yerlerini temizlemeniz gerekiyor, hadi." demesi üzerine Behmar'ın yerinde kalakaldığını, Işıl'ın ise zevkten dört köşe olduğuna bahsevarım.
Kadın şu meslek ayrımı yapan insanlardanmış, yazık.
Asansörden çıkacakken Behmar'ın, "Arzum!" demesiyle temizlik şefi, "Bir hatası mı dokundu sayın hakim?" diyerek alelacele konuşmasına öfke ile baktım. Neydi bu ayrım? Adam sırf hakim diye karşısında ezilip büzülmediği kalmıştı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASİLÂV
General FictionGizli bir seks sitesi... Sanaldan bir oyun... Tutkularının üzerini örten avukat bir kadın ve karanlık çıkarlara kurban gitmiş 'Eroin Kaçakçısı' değil, adalet için suçluları kandıran hakim bir adam; Behmar Rehani... Eroin doyumu arzuladı. 'Asil' bir...