18-ASİLÂV: "KİBRİT UCUYLA YANMAK"

8.7K 560 732
                                    

Hey merhaba! Gerçekler ortaya çıktıkça yeni serüvenlere imza atıyoruz. Gün geçtikçe büyüyoruz, birbirimize bağlanıyoruz ancak bölümü okumaya başlamadan önce sizden bir şey istiyorum: LÜTFEN KİTABI KÜTÜPHANENİZE, OKUMA LİSTENİZE İNSTAGRAM GRUPLARINA VE SAYFALARA ÖNERMENİZ.

Daha büyük bir aile olursak önümüzde engeller çıkmayacak.

WATTPAD HESABIMI LÜTFEN TAKİP EDİN. Kitabı seviyorsunuz, ilgi gösteriyorsunuz ama yorum yapmayıp oy vermiyorsunuz.

Bu konuda daha çok duyarlı olursanız beni aşırı mutlu edersiniz.

Keyifle okuyun bebeklerim

Sizi seviyorum.

❥ ❦❧

Şuraya yorum alabilir miyimm?

Şuraya yorum alabilir miyimm?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




Birden çok davaya baktım. Verilen her davada yazılanların gerçeklik payını sorguladım. Yeri geldi adalet karşısında suçluları savunup, masumların ahını aldım. Yeri geldi de günahları işleyenlerden öç alarak suçluları adalete teslim ettim. Benim görev tanımım; Ceza davalarına giren, soruşturmalarda şüphelileri savunan, müşteki veya mağdur vekilliği yapan, kısaca ceza hukukuyla ilgili işlemleri takip edip savunma görevi icra edenlerdir. Girdiğim üniversite sınavında hiç istemediğim başarıyı elde etmeseydim Türkiyede'ki adil olmayan olayları belki de görmeyecektim.

Müvekkillerimle özel görüşmeler yaptığımda gerçeği çıplakça anlatmalarını istiyordum. Verilen para her zaman benim için önemli olmuştu çünkü çalıştığım büro, maaşımı Google'da yazan tutarda vermiyordu. 'Sen avukatsın adil olanı savunmalısın.' Düşüncesiyle ilerlemiyordu mesleğimiz. Eğer suçsuz kadar suçlu da savunmasaydı ülkede adalet arayışı olmazdı.

Gözlerim birçok davayı gördü. Dilim, davaları savundu. Mesleğimi severek icra etmiyordum fakat kendimce prensiplerim vardı. Tacizciyi savunmazdım, tecavüzcünün benimle iletişim kurmasına bile vesile kıldırtmazdım. Bazen neden yaşadığımı sorgulatıyordu bu meslek. Sanıldığı gibi kudretli değildi. Bundan altı yıl önce herkesin okumak istediği bölüm avukatlıkken şimdiyse bu oran azaldı.

Her pişmanlığın nedeni ben olmuştum. Ben ve benim gibi para hırsıyla hareket edenler. Haksızlığı mazluma yaşatanı savunduğumda o duruşmadan tarafsız bir şekilde çıkmayı başaramıyordum. Ölmeme dair beddualar işitiyordum, telefonuma bilinmeyen numaralardan tehdit mesajları geliyordu ama tarafsızlık bizce mümkün değildi.

Yirmi sekiz yıllık yaşamımda doğru düzgün ağlayamadım. Yanımda sevdiğim adam durup geçmişini benimle tanıştırmış vereceğim tepkiyi, ifadesizlikle merak ediyordu. Susuşu gölgelediği birçok ifadeyi beraberinde getirmişti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 24 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ASİLÂVHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin