"Topuklarım aağğrrrıyyyoorrr!!"Ayaklarımı kanapede uzatmış geviş getiren arkadaşımın bacaklarına bastırdım. Vücudumu kıvırarak başımı yastığa biraz daha gömüp yumuşacık yastığın Behmar olduğunu hayal edip kollarımı yastığa doladım. Dudaklarımı büzüp yastığın pamuksu dokusuna bastırıp hayali Behmarım'ı öptüğümde, topuklarımdaki sızı ile büzdüğüm dudaklarımdan ağlamaklı bir nida kaçıverdi.
'Ulan hayali yastığımla bile şey edemiyorum!'
Yastığımı ellerimin arasından alan Efrin, sırtına yerleştirdi. Sağ ayağımın topuğunu havaya kaldırıp ayağımla özel bölgesine vurduğumda "Ne yapıyorsun deli manyak?!" diye cırlaması bir oldu.
"Sana yastığımı al dedim mi?!"
Bağırarak kurduğum anlamsız cümleye derince iç çekip, "Alt tarafı bir yastık Arzum." dedi. Ah bir bilse o dıştan yumuşak içi sert pamuklarla dolu yastığın Behmar olduğunu hayal ettiğimi... Akıl sağlığımdan şüphe ederdi. Gerçi bu anlattığım cümle biraz yanlış oldu. Behmar'ın dışı da sert, içi de sertti lakin içine giremediğim için net bir şey söylemeyeceğim...
"Topuklarımı sıksana be! Ne biçim arkadaşsın?!"
Soslu mısırı avucuna doldurup ağzına atan Efrin en sevdiğim baharatlı çerezin kese kağıdında kalan son kırıntılarını çiğnerken, 'Gelirken soslu mısır al.' dediğim için pişmandım. Güya Efrin'den çerez isteyen bendim. Lanet olsun! Kırıntısını bile yememe izin vermeyip tüm çerezi midesine gömmüştü.
'Hayvan!'
Gözlerimi devirip sızlandığımda, "Bana mı sordun temizlik yapmayı?"
Sorusuyla kendisine kötü kötü baktı. Umursamazca bana ters bir bakış atıp ayaklarımı kucağından ittiğinde dişlerini gösterip arkadaşlığın en iğrenç görselliğini gözlerime soktu. Dişlerine yapışan mısırın kalıntılarını diliyle yalayarak temizlediğinde "Salaksın kanka." demesi ile kolumdan tuttu.
"Salaklık falan yapmadım." Deyip ekledim. "Ona baş kaldırdım hepsi bu!" Allah'tan başka bir şeyi kaldırmamışım. :D
Efrin kolumu bırakarak ellerini çırpıp alkış yaptığında alaycı tavrı saniyesinde değişti. Bebek tenini çalan pembelik öfkeden ötürü kırmızıya dönerken "Sana inanamıyorum ya! Akla karayı seçtim Behmar Abi'nin sana bakması için! Adamın tam gözüne girdin diye düşünürken, adliyenin çıkış kapısından sana kızgın boğa misali bakıyordu. Söyle Arzumcuğum... Anlat hadi, ne yaptın adama da çıldırttın?"
'Şimdi o anı nasıl anlatsam ki? Tamam yani bir şey yapmamıştım alt tarafı o güzel yanağından öpmüştüm! Avuç içim kaşınmıştı bende avucumla yanağını öpmüştüm. Kızacak ne vardı bunda?'
Kanepeden doğrulup ayağa kalktığımda, sızlayan narin ayaklarımın tabanlarına basmadan parmak uçlarımla odama yürüyecektim ki, "Kaçma lan sahte kızıl!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASİLÂV
Ficción GeneralGizli bir seks sitesi... Sanaldan bir oyun... Tutkularının üzerini örten avukat bir kadın ve karanlık çıkarlara kurban gitmiş 'Eroin Kaçakçısı' değil, adalet için suçluları kandıran hakim bir adam; Behmar Rehani... Eroin doyumu arzuladı. 'Asil' bir...