16- ASİLÂV: 'TENİMDEKİ KÖZ'

9.2K 629 3.2K
                                    


Biz geldikkkkkk!!!!

Kitap önerisi ile geldik.
@karrrrii 'nin Fuori Corso'sunu okur muyuz?🫶
Çok hoş geldik, siz de hoşgeldiniz bebekler🦋
Bölüm sonuna bol yorum yapmayı unutmayın.🌟




Tüm duygular, arkasında bırakılan kadere sürgün edilir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.





Tüm duygular, arkasında bırakılan kadere sürgün edilir. Acılar yılların verdiği ayrılıkla özleme dönüşür, aile kavramı umutsuzca sizi etkisi altına alır.

Özlem yüreğinizde büyürken ben babamın varlığını kanlı canlı karşımda gördüğüme sevinememiştim. Babam üniversite okurken benden gurur duyan daha sonra 'Fetişçi Arzum,' lakabını işiten ve beni, evladını, tek kızını, göz bebeğini, Arzum'unu, karısıyla birlikteliğinin ilk meyvesini evlatlıktan reddedermişçesine yüzüne bakmamış, arayıp sormamıştı.

Babamı görmeyeli dile kolay üç yıldan fazla olmuştu. Dudaklarımdaki kırmızı ruj öpüştüğümüzün kanıtı haline gelerek Behmar'ın ağzına yayılmıştı. Babam bana 'Utancımsın,' derken beni kırdığından habersiz el kaldırmıştı. Vurmak için havalanan eli, Behmar'a değmeseydi attığı tokat bembeyaz tenime ruhu kırık bir iz bırakacaktı.

Bana uzatılan eli Behmar tutmuş, babamın tokatı Behmar'ın yanağında patlamıştı... Behmar beni duvarın arkasına çekmişken kendimi lise zamanı kuytu köşede yiyişip fingirdeşen ergenlere benzettim. Babam bizi bastığını düşünüp gözlerini kısıyor, Işıl ise kollarını göğsünde bağlayıp olan biteni seyrediyordu.

Behmar sola düşmüş başını kaldırıp dikleştirdi. Elimle ağzımı örtüp irileşen gözlerimle Behmar'ın sırtından babama bakıyordum. "Arzum!" diyen babam adımı bağırınca sesin nereden geldiğini anlamaya çalışan garson yanımıza geldi.

Boğazını temizleyen Behmar Rehani kıpkırmızı olmuş suratını düzeltmezken, asık suratı katbekat fazla asıldı. "Arzum benimle," dediğinde babamın yüz ifadesi daha da değişti; sinirlendi. "Sen karışma," diyen babam, Behmar'ı ezip geçmek istiyormuşçasına omzundan ittiğinde, ekşi bir tat yemişçesine çehresini buruşturdu. Behmar'ın ağzının çevresi rujumun kırmızı renginin yayılmış boyasındayken, "Çekil önümden!" diyen babamı, Behmar kaile almamıştı.

"Baba lütfen açıklamama izin verir misin, sandığın gibi değil!"

Işıl'ın öfkeyle yanan gözbebekleri büyüdü. "Kızınız nişanlımla kuytu köşede öpüşerek aramı açtı." Işıl babamın arkasından bana dik dik bakınca 'Ne diyon lan sen?' diyerek üzerine yürümemek için çokça mücadele ettim.

"Senin yaptığın bir değil iki!" Babamın bağırarak kurduğu cümleye garson konuştu: "Lütfen efendim müşterilerimiz rahatsız olacak, bağırmayın."

Ancak babam elalemin bana yakıştırdığı 'Fetişçi,' kelimesini kendi kızına farklı şekilde damgalıyordu. Modern bir aileye sahip olamasam da kız çocuğunun yaşını çoktan aldığını halen idrak edemeyen babam öfkeyle bana ve Behmar'a bakıyordu.

ASİLÂVHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin