İYİ OKUMALAR...
"Bir süre yüzüme baktıktan sonra kolumdan kavrayıp dudaklarını dudaklarıma birleştirince gözlerim irice açıldı" ona tokat atıp, sonra itip diğer koltuğa oturdum sinirle gözlerimi kapatıp açtım.
-ya sen ne yaptığını sanıyorsun aptal
Kolumu sıkıca tutup kendine çekti
-Bana bak kadın sana çok yüz verdim başımıza çıktın o kelimeyi sana köpek gibi yediririm anladın mı he bu arada canım istedi öptüm sana hesap vermem.
-sen beni öpüceksin bende pot gibi durucam öyle mi sen kimsin ki
Gözlerini kapatıp kafasını yukarı kaldırıp sabır diledi sonra da hızlıca bana döndü.
-ölmek istemiyorsan şu siktiğimin sesini kıs
-kısmıyorum sanane
-in lan arabadan seninle mi uğraşıcam
ciddi mi diye suratına baktım gerçekten beni bu otobanda akşam akşam bırakıcak mı ama o gayet ciddiydi iyi de ben bir şey yapmadım ki sadece bir daha beni öpmemesi için konuştum.
-inmeyi düşünmüyor musun
Baya ciddiydi biraz gururlu ol alev ya çantamı alıp hızlıca arabadan inip sert bir şekilde kapıyı kapatmamla gaza basması bir oldu. İyi de ben napıcam her ne olursa olsun otobanda beni tek başına bırakmamalıydı hemde karanlıkken.
.......
Hava öyle soğuktu ki birde üzerine yağmur yağıyor yarım saattir burdayım bir ümit gelir diye düşünmüştüm ama yanılmışım arkama baktığımda bir arabanın geldiğini gördüm şuan hiç kimseyle muhatap olmak istemediğim için önüme dönüp yoluma devam ettim, araba yavaşça yansıma yaklaşıp camları indirdi.İki tan iri yarı adam elinde içki şişeleriyle bana bakıyorlardı,
-yolunu mu kaybettin güzelim, seni isticeğin yere bırakalım
Napıcam şimdi ben elime geçme ateş seni öldürürüm. Hadi gidin ya hala yanımdalar.
-hadi bebeğim
Dediği lafa sinirlenip yerdeki büyük taşı alıp camdan sarkan adamın kafasına sertçe attım adam küfürler ederek elini ensesine götürdü. Kanlar yerlere süzülürken o hızla arabadan inip yanıma yaklaştı şimdi şıçtım.
-sen ne yaptığını sanıyorsun lan sürtük
İşte şimdi beni tutana aşk olsun adamın erkeliğine sert bir tekme atıp ittim adam yere düşüp küfürler ediyordu. Diğer tarafın da kapısı açılınca diğer adma da yansıma geliyordu. Allahım ne olur bir mucize olsun.
Karşıdan gelen ışıkla ellerimi gözlerime siper ettim diğer adamlar da o tarafa bakıyordu araba yanımızda durup içinden biri çıktı ışıktan göremediğim için kim olduğu belli olmuyordu. Gözlerim ışığa alışınca ellerimi çektim adam baktığım da bu ateşti. Adamlara yaklaşıp ayakta olan adama yumruklarla girişmeye başladı diğeri de ayağa kalktı tam ateş arkadan saldırıcakken yerdeki taşı alıp bir daha vurdum kafasına bir süre ayakta donuk bir şekilde durduktan sonra yere düştü.
Diğer adamı da ateş yumruklarıyla bayılttıktan sonra önce yerdeki adama sonra da bana döndü sırıtarak elimi tuttu hemen elimi ondan çekip ne zamana yere düştüğünü bilmediğim çantamı yerden alıp yürümeye başladım. O kadar gurursuz değilim önce kov sonra gel deki bin arabaya yok öyle yama.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateşin Kızılı
General Fiction[Tamamlandı] ✅ Yavaş adımlarla yanına doğru ilerledim topuklu sesini duymuş olucak ki kafasını kaldırıp bana baktı baştan aşağı süzüp donmuş bir ifadeyle bana bakıyordu. Yutkunduğunda gözlerim adem elmasına kaydı yukarı aşağı inişini. Derin bir ne...