•14.Bölüm•

13.7K 463 56
                                    


İYİ OKUMALAR...

Ah yaktın beni be aşık ettin kendine Ateş Demirel mutlu musun.

Gözlerimi gözlerinden çekip sahneye diktim gözlerimi onu ne kadar az görürsem o kadar çabuk unuturum zira unutmak istediğimden pek emin değilim ama aklımda çıkmak zorundasın.

Ateşin konuşmasıyla kendime geldim.

-hadi kalkalım

Begümle karan da olumlu cevap verip kalktılar ama ben hala oturuyordum Ateşin sorusuyla sinirle ona döndüm.

-hayırdır yapıştın mı niye kalkmıyorsun?

-ay uğraşma benimle ateş

Ayağa kalkıp çıkışa doğru yürümeye başladım arkamdan konuştuklarını biliyordum yani sesleri geliyordu dışarı çıkıp deri çeketimin içinden bir dal sigara çıkartıp dudaklarıma götürdüm çakmakla yakıp derince içime çektim ve tüm bu olanlardan arınmak istercesine nefesimi dışarı verdim. Arada sırada içerim yani bir paket bir aya anca bitiyor.

- sigara içicek kadar mı efkarlısın lan

-yo Karan efkarlı filan değilim canım rakı içmek istedi geldim ve içtim şuanda da canım sigara içmek istiyor ve içiyorum.

-tamam bir şey sormadım hadi gidelim

Begümle Karan arabalarına doğru ilerlerken ben biraz daha bekledim sigaramdan derince bir nefes daha alıp üfledim elimdeki sigarayı da yere atıp üzerine bastım, ateş yanımdaydı ama umursamadan önünden geçip arabaya binicekken kolumdan tutup beni kendine çevirdi, tek kaşımı kaldırıp "ne var" dercesine bakıyordum.

-sen benle geliyorsun

-hayır ateş ben seninle gelmiyorum kolumu bırak

Beni umursamadan bizi camdan izleyen Karan ve begüme çevirdi bakışlarını.

-siz gidin alev benle geliyor.

Karan kafasıyla onaylayıp basıp gitti ben neyim acaba ateş döndüm.

-Ateş ben kendi kararlarımı verebilecek yaştayım ve senle gelmiyeceğim bırak kolumu

Kaşasını yukarı kaldırıp "ya sabır" dileyip tekrar bakışlarını bana çevirdi ama bu sefer gerçekten öfkeli ve sinirli bakıyordu bir anda ne olduğunu anlamadan beni arabaya bindirip kendi tarafına geçip arabayı çalıştırdı ve bu sadece yirmi saniye sürmüştü.

-Ateş senin benimle derdin ne seninle gelmek istemiyorum dedim

Arabayı sinirle otobanı ortasında durdurup bana döndü arkadan korn sesleri geliyordu ama o umursamıyordu.

-asıl senin derdin ne özgüven gelmiş sana bundan sonra o gördüğün ateş olmuyacak karşında bundan sonra karşında kurt var

-kurt mı?

-evet kurt daha çok yeraltında kurt ismim geçer o sandığın ateşle kurt aynı kefeye sakın koyma kurt acımasız, duygusuz

Ateşin Kızılı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin