•37.Bölüm•

6.7K 301 44
                                    

İYİ OKUMALAR..

🖇

Eğilip boynumu öptü geri çekilmedi dudakları hala boynumdaydı kokusunu içime çektim çok güzel kokuyordu..

Geri çekilip elimi tuttu arabaya doğru ilerleyince durdum.

-nereye gidiyoruz.

-çikolata canım istiyor demedin mi yavrum gidelim hangisini istiyorsan al.

Kafamı sallayıp arabaya bindim ateş yan taraftaki korumalara bir şey söyleyip arabaya bindi.

Arabayı çalıştırıp sürmeye başladı arabanın altında hızlıca akan yolu izlerken ateş konuşmaya başladı.

-yarın'a nikah günü aldım.

-yarın mı?

-evet ne kadar erken o kadar iyi ikimiz gidip imza atıp gelelim kimseye söylememize gerek yok.

Kafamı sakalım o kadar çok annemle, babamın düğünümde olmasını isterdim ki ama hayat hep istediğimiz gibi gitmiyor.

-güzelim

Omzumun dürtmesiyle yerimden sıçrayıp ateş'e baktım.

-geldik hadi in

-tamam

Arabadan inip ateşin de inmesini bekledim yanına gelip elimi avuçları arasına aldı beraber markete girip reyonlar arasında gezmeye başladık ama hiç bir şey canım istemiyordu.

-almıyacak mısın çikolata?

-bilmiyorum canım istemiyor ama alalım sonra isterse yerim.

Eline doldurduğu abur cuburlarla kasaya gittik ben kapı tarafına geçiş ateş'i izlerken ateş kasadaki kızla konuşuyordu gözlerimi kısarak biraz yaklaştım.

-bu markete bu kadar yakışıklı adam geldiğini ilk defa görüyorum evli misiniz?

Ateş tam cevap vericekken yanlarına gittim ateş'in elini tutup konuştum.

-evet evli hatta yakında çocuğumuz olucak

Kasadaki kız bozulmuş gibi bana baktıktan sonra kasadaki eşyaları geçirdi pis yalaka kız konuşmaya başlayınca ona baktım.

-afedersiniz parmağınızda yüzük yokta o yüzden sordum.

-yüzüklerimiz o kadar eskidi ki yenilerini alacağız.

-anladım

Kızı dövmek istermiş gibi baktım.
Ateş poşetleri alıp önce benim geçmem için yol açtı kasadaki kıza bir kez daha bakıp dışarı çıktım sinirlerim bozulmuştu önüme gelen  saçımı arkama itekleyip ateş'e baktım sırıtarak arabanın bagajına poşetleri yerleştiriyordu.

-ne o çok mu hoşuna gitti.

-evet

-Ateş gülme ya bak sen güldükçe gidip o kasiyerdeki kızı yolmak istiyorum birde diyor ki evli misiniz sanane kardeşim sen işine baksana.

-yavrum sakin ol sen ne hırçın oldun böyle benim gözüm senden başkasını görmez.

-görmez değil mi?

-görmez

-hele bir görsün bak ben o zaman seni nasıl lime lime doğrayıp çiğ çiğ yiyorum.

Ateşin Kızılı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin