•45.Bölüm•

4.9K 251 127
                                    

Cümlem yarıda kaldı çünkü dudaklarını tekrar dudaklarımla buluşturdu geri çekilip Alnını alnıma yasladı, ben bu adamı çok seviyorum ya beni bağımlı haline getirdi.

🖇️

Ateş biraz daha yaklaşıp tekrar dudaklarınızı buluşturdu kapıdan gelen sesle hemen Ateş'i ittim.

-ov yanlış zaman da geldim sanırım ben çıkıyorum hiç bir şey görmedim siz devam edin.

-Akgün nereye gidiyorsun ya sen ynakıl anlamışsın Ateş'in toz vardı da onu silkiyorudum.

Akgün'ün duyamuyacağı şekilde Ateş konuştu.

-hıhı kesin gömleğimde toz vardır

Kolunu cimlikleyip susmadı için kaş göz işareti yaptım tekrardan Akgün'e bakıp konuştum.

-bir şey mi lazım ben getireyim.

-yok siz gelmeyince içeridekiler sizi çağırmam için yolladı beni.

-anladım geliyoruz

Akgün kafasıyla onaylayıp mutfaktan çıktı Ateş tekrar beni kolumdan tutup kendine yavaşça çekti tam öpücekken yan tarafa kafamı çevirmemle yanağımla öpüştü gözleri kapalı olduğu için görmemişti yanağımı dudakları arasına almaya çalıştı ama nafile alamadı ben ise gülmemek için büyük bir çaba sarf ediyordum.

Ateş sistemle gözlerini aralayıp konuştu.

-yavrum senin dudakların.. Şeytansın yemin ediyorum sen ulan bende diyorum niye dudaklarımın arasına alamıyorum dudaklarını.

Kıkırdayarak güldüm bana kaşları çatık bir şekilde bakıyordu.

-sen dua et hamilesin

Tabi tabi der gibi başımı sallayıp içeri doğru yürüdüm Ateş yine kolumu tutup beni çevirdi bana masum bir şekilde bakarak konuştu

-bir kere öpeyim mi?

-ya Ateş sen ne sapık bir şey çıktın

-sapık mı güzelim 2 haftadır ne sarıldım, ne öptüm, nede senle aynı yatağı paylaştım özledim seni.

-biraz daha beklesen hiç bir şey olmaz gerçekten bak.

Biraz ona yaklaşıp boynuna sulu bir  öpücük bırakarak mutfaktan çıktım arkamdan söylediği cümleyi gayet iyi duymuştum.

-ulan kadın kadın değil tahrik makinesi

Bahçeye geçerek masaya oturdum Serkan'a bakarak konuştum.

-ben sormayı unuttum bir şey içer misin Serkan?

-yok almıyayım ben

Kafamı salladım yanıma doğru ilerleyen Ateş'i görmekle haince sırıttım, bana kaşları çatık bakarak yanıma oturdu.

-bunun hesabını gece çok pis sorucağım

Ateş eğilerek kulağıma fısıldadı gülmemi dudaklarımda silip masumca ona baktım kimsenin duymayacağı şekilde konuştum.

Ateşin Kızılı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin