•21.Bölüm•

11.7K 431 31
                                    

Beni depo gibi bir yere getirmişlerdi.Ellerimi ve ayaklarımı sandalyeye bağlamışlardı ve tabiki ağzımıda. Ben napıcam burda ne istiyorlar ki ateşten ve en önemlisi ne imzası.

Acaba ateş ne haldedir, ateşi vuranda yoksa bu Serkan denilen adammıydı...

Deponun kapısı açılmasıyla oraya döndüm Serkan bana doğru gülerek geliyordu.

-Ateş seni bulduğunda doğduğuna pişman edicek.

Gür bir kahkaha atıp yan taraftaki sandalyeyi önüme çekip oturdu.

-bence o kadar emin olma

-ne istiyorsun ateşten

-ateşin mallarını, servetini ve en önemlisi koltuğunu.

-sen kimsin

-ateşin kuzeni

Ateşin kuzeni mi o zamana niye düşman bunlar?

-her şeyi en baştan anlat

Ayağa kalkıp bana baktı.

-malesef sana anlatıcak vaktim yok kızıl kafa

Çıkışa doğru yürüyordu sinirimden yerimde debelenip durdum ve arkasından bağırdım.

-hey gel buraya çöz beni

Kapıdna çıkıp geri kilitledi salak adam kilitleyen ne olur kilitlemesen ne olur eklerim bğlı nasıl kaçayım mal kafa.

Saatlerdir burdayım hatta belki bir günlerdir ne giden var, ne giden, nede ateş.

Acaba beni arıyormudur, şuan onun kollarının arasında aolamyı o kadar çok isterdim ki, düşüncelerimden dışarıdan gelen sesler sayesinde arındı ve sesleri dinlemeye başladım.

Daha aönce hiç duymadığım bir adamın sesini işittim.

-Serkan ateş elşiden fazla adamla buraya geliyorlar hatta geldi sayılırlar.

Bir süre ses gelmedi hatta bir daha hiç bir ses gelmedi, noluyo dışarıda acaba...

İki dakika sonra kaşı gürültüyle açıldı içeriye koşarak iki koruma girdi ellerinde bidonlarla, ardından serkanda gelip gülerek bana baktı.

-yolun sonu kızıl kafa

Kaşlarımı çatarak ona baktım korumalar bidonların kapağını açıp benşm etrafıma duvarlara her yere o bidondaki sınıyı döküyorlardı.

Tabi ya benzin aklıma gelen şeyle dolu gözlerle serkanda baktım.

-napıyorsun sen durdur şu adamları

-Ateş üç dakikaya burda olur ama sana yetişemez alevler, ateşten daha hızlı yayılır.

Zaman kazanmam lazım onu konuşarak oyalamam lazımdı üç dakika pek fazla değil hemen gelir ateş.

-nolcak sen beni yakıcaksın, ben ölücem ateş kılını kıpırdatmıyacak, sana dokunmayacak öyle mi?

-Beni konuşarak oyalama

Elindeki çakmağı yaktı hadi ateş lütfen gel lütfen, çakmak yere düştü ve etrafım alevler almıştı.

Serkan ve korumalar hızla kapıya koştular,bağırarak arkalarında konuştum.

-Allahın cezası pislik, ruh hastası çöz beni

Gittiler, beni öylece bırkıp gittiler dumandan hiç bir yer görünmüyordu hani gelicekti üç dakika dedi ama gelmedi.

Ateşin Kızılı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin