Sulejmanpol: Witajcie w specjalu! Od czasu ogłoszenia go dostałem parę pytań. Nie tylko do mnie, ale też do postaci! I z tego powodu też tu przyszły.
Satoru: Hejka
Henry: dzień dobry
Nex: Hej...
Reszta: Cześć
Sulejmanpol: Zacznijmy może od pytań do mnie, bo nasi czytelnicy to stalkerzy i chcą o mnie wszystko wiedzieć XD
Henry: Nie gadaj, tylko czytaj już te pytania -_-
Sulejmanpol: no okej *wyciąga tablet niewiadomoskąd i przegląda pytania* Po namyśle stwierdziłem, że będę czytać pytania z podziałem na osoby, które je pisały. Zacznijmy więc.
***
Sulejmanpol: Pytania od Katy_the_strange Akurat do mnie.
Pytanie: Co inspiruje Cię do tworzenia?
Sulejmanpol: cóż... to zależy od tego, co tworzę. Akurat do napisania Ostatniego Szoguna zainspirowała mnie kultura i historia Japonii z okresu Edo, czyli rządów Szogunów. Ale przeważnie to lubię sobie posłuchać muzyki, żeby sobie pomóc, albo wena sama przyjdzie.
Pytanie: Czego najbardziej nie lubisz na Wattpadzie?
Sulejmanpol: To dość ciężkie pytanie, ale nie lubię słabych opowiadań, ani też tego, że prace z naprawdę dużym potencjałem są porzucane i autorzy nie kontynuują ich od kilku lat. Chociaż z tego powodu bardziej mi przykro.
Pytanie: Zdarzyło Ci się przyłapać kogoś na plagiacie swoich prac?
Sulejmanpol: na szczęście nie, ponieważ nie mam aż tak dużych zasięgów, żeby "kserokopiarka" mnie znalazła, jednak liczę się z tym, że ta chwila może kiedyś nadejść. Na szczęście wszystkie prace mam oznaczone jako "Wszelkie Prawa Zastrzeżone" więc raczej nic mi nie grozi.
Satoru: ja na pewno nie pozwolę się skopiować!
Sulejmanpol: a ja was nie oddam. Teraz pytanie od x_Lezith_x, też do mnie.
Nex: A kiedy pytania do nas?
Sulejmanpol: na pewno już niedługo. Cierpliwości. Pytania są ułożone zgodnie z kolejnością, w jakiej zostały zadane.
Nex: no okej...
Pytanie: Skąd pomysł na taką fabułę i ile ci to zajęło?
Sulejmanpol: jakby to powiedzieć... Pomysł zaczął się kreować w mojej głowie już od samego początku, kiedy zacząłem interesować się japońską kulturą i historią, czyli rok temu. A zaczęło się to w momencie, gdy musiałem przygotować na zajęcia Wiedzy o Kulturze lekcję o kulturze japońskiej. I kiedy już byłem po tym wszystkim, w mojej głowie pojawił się pomysł "a może bym tak coś napisał na wattpadzie. Jakąś nową ciekawą serię... Póki jeszcze mam wenę..." I tak zaczęło się planowanie Ostatniego Szoguna. Musiałem wszystko sobie rozplanowywać, żeby w trakcie pisania nie zapomnieć. Zanim zabrałem się do realnego pisania, minął miesiąc. A niedługo, bo w marcu, minie rok od opublikowania prologu. Starałem się pisać regularnie, jeden rozdział na miesiąc, jednak nie zawsze mi to wychodziło.
Satoru: to chyba najdłuższa odpowiedź w całym dzisiejszym show!
Sulejmanpol: możliwe, ale to jeszcze nie koniec. Teraz pytanie od SorryNieMamNazwy
CZYTASZ
Ostatni Szogun
RandomSatoru Tokugawa - potomek wielkich szogunów ścigany przez japońską mafię. Po śmierci rodziców, gdy miał 10 lat, zamieszkał z wujkiem w Tokio, a potem został zmuszony do wyjazdu za granicę. Zamieszkał w Londynie. Jak sobie poradzi? Czy dziedzictwo je...