DEMİR
Gittiğin yollara mayın döşemişsin koşamıyorum.Ruhumu paramparça bırakıp yine gittin,yokluğunla terbiye ediyorsun.Canının acısını, kurduğun cümlelerle verdiğin umudu yüreğimi kanatarak içimden çıkarıp alıyorsun.
Telefonumdan Faruk'u arayıp Derin'in nerede olduğunu bulmasını istedim.Derin'le konuşup yazdıklarını bana açıklamasını bekliyordum.Masanın üstündeki resmi elime alıp parçalara ayırdım. Geçmişime,mutluymuşum gibi göründüğüm maskeme lanet ettim.
---
Saatlerdir Faruk'tan haber bekliyordum.Telefonumun sesiyle daldığım düşüncelerden sıyrıldım.Kaldıkları oteli öğrendikten sonra telefonu kapattım.Elimdeki viski bardağını masaya bırakıp kapıya yürüdüm.O adamla olduğunu düşünmek sinirlerimi tepeme çıkarıyordu.Arabaya binip süratle gazı körükledim.
Otelin kapısından içeriye girdiğimde asansöre yürümeye başladım.Çok beklemeden asansörün kapısı açılınca bütün öfkemi dizginleyerek 3'e bastım.
48 numaralı odanın kapısına geldiğimde derin bir nefes alıp kapıyı tıkladım.Derin beni karşısında görünce oldukça şaşırmıştı.
"Beni nasıl buldun?"dediğinde şaşkınca suratıma baktı.
"Çok zor olmadı."dediğimde kaşını hafifçe kaldırdı.
"Doğru sen Demir Doğaner'sin emrindeki adamları unutmuşum."dedi bana karşı olan tavrının keskinliği her tonlamasından anlaşılıyordu.
"Konumuz bu değil neden buradasın o lanet fotoğraf mı? gitmene sebep oldu."dediğimde sesimde öfkemin kırıntıları vardı.
"Bunları konuşmak istemiyorum Demir tek istediğim şey biraz huzur."deyince sözünü kesip bağırdım.
"O adamda mı huzuru bulacaksın yalnız kalmak istediğini söyleseydin ben giderdim ama sen o adamı aradın onunla gittin."diye bağırdığımda diğer odalardan duyulduğuna emindim.
"Karın evimize gelip fotoğraflarınızı gösteriyor bunlar benim umurumda olmuyor ama mutsuzdum dediğin kadının yanında gülümsüyorsun.Sen Yiğit'in adını duymaya dayanamazken ben senin karına aşkla baktığın anlara şahit oluyorum."diyerek göğsüme yumruğunu geçirdi.
"Evliydik onu sevmeye çalıştım ama hiç bir zaman ona aşkla bakmadım.O takıntılı kadının söylediklerine mi inanıyorsun bana mı?"diyerek bana inandığını söylemesini bekledim.
"Ben neye inanacağımı bilmiyorum Demir sadece yalnız kalmak istiyorum."
"Demek yalnız kalmak istiyorsun tamam Faruk'u arıyorum seni yalnız kalabileceğin bir eve yerleştirir o adamla kalamazsın."diyerek telefonumu çıkardım.
"Senin tek derdin Yiğit benim ne düşündüğüm,ne hissettiğim senin umurunda bile değil gelmiyorum hiç bir yere."dediğinde öfkem aklımı alıp götürdü.
"O adamla gidemezsin anladın mı beni gidemezsin" dediğimde Derin'in kolunu sıktığımı parmaklarımın gerginliğinden anladım.
"Canımı yakıyorsun bırak kolumu."diye bağırmaya başladı.
Arkamdan "Bırak Derin'i"diyen adamın sesini duyduğumda Yiğit'in yüzünü görünce kan beynime sıçradı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
METRES
RomanceSakalları yüzüme ince çizikler atıyordu.Nefesini kulağımda hissetmem irkilmeme neden oluyordu. "Beni seviyor musun"dedi fısıltıyla daha da yaklaşarak nefesini boynumda hissediyordum.Kalbimin sesini duyabiliyordum. "Hayatımdaki her şeyden çok" diyer...