Bölüm 13

4.4K 82 4
                                    

DEMİR'DEN

Zamanında açıklamaktan kaçındığımız gerçeklerin her zaman bizi arkamızdan vurmak gibi kötü bir huyu vardır.Derin her şeyi öğrenmişti.Bu şekilde değilde gerçekleri benden öğrenmeliydi.Arkasından koşarak ona yetişmeye çalıştım her şeyin doğrusunu ona ben anlatmalıydım.Onu kaybedemezdim.Otelin önünden hızlıca bir taksiye atladı.Taksinin arkasından olağanca hızımla koşmaya başladım.Ama durmadı ona yetişemedim.

"Derin beni dinle Derinnn."diyerek taksinin arkasından bağırdım.Beni çekip vursa öldürseydi canım bu kadar yanmazdı,o aşkla bakan gözlerinde gördüğüm acı,hayal kırıklığı ruhumu öldürmüştü kalbim kaburgalarımın arasında acıdan ölüyordu.Ceyda telaşlı gözlerle yanıma geldi.

"Ağabey iyi misin?"diyerek kolumu tuttu.

"Allah kahretsin arabamı getirin."diye valeye bağırdım.

"O Ece'ye söyle mümkünse yurt dışına kaçsın yoksa onu bulduğumda artık yaşamıyor olacak."diyerek valenin getirdiği arabama bindim.Derin'in evine gidip ona her şeyi anlatmalıydım.

---

DERİN'DEN

Bazen sessizce vazgeçmek gerekir,kimse anlamadan kendine dahi söylemeden ,öylece bırakıp gitmek aşkınla ,acınla vedalaşmak gerekir.Bazen sevmemek gerekir,sevmekten kaçmak ,daha fazla yara almamak için kaçmak gerekir.Ne yapmam gerektiğini bilmiyordum tek bildiğim şey her şeyi ardımda bırakıp gitmekti.Taksi şoförüne evin adresini ağlamaktan zor söyleyebilmiştim.Demir aradığı için telefonumu sessize almıştım utanmadan benimle hala ne konuşmayı düşünüyordu acaba.Evimin sokağına geldiğimde taksiden indim.Hızlı adımlarla apartmanın merdivenlerini çıktım.Kapıyı açıp evin içine girdiğimde sinirle üstümdeki elbiseyi parçaladım.Ona ait ne varsa hayatımdan silecek her şeyi yok edecektim.Odama girip yatağımın başucumda duran çerçevedeki resmimizi yere fırlatarak kalbim gibi paramparça ettim.Kapı çalmaya başladı.Demir gelmişti kapıda bağırıyordu sinirle kapının eşiğine geldim.

"Derin evde olduğunu biliyorum kapıyı açar mısın konuşalım."dediğinde sinirle bağırdım.

"Git buradan yüzünü görmek istemiyorum."

"Derin kapıyı açana kadar buradayım hiç bir yere gitmiyorum."

"Defol karının yanına dön hayatımdan defolup git."

"Gidemem aç kapıyı sana gerçekleri anlatmama izin ver."dediğinde sesi yalvarıyormuş gibi çıkıyordu.

"Yalan senin her şeyin yalan git yoksa polis çağırırım."

"Gitmiyorum Derin duydun mu beni senden vazgeçmiyorum."diye bağırdığında bütün apartmanın sesimizi duyduğuna emindim.

Kapıyı açmazsam gitmeyeceğini düşündüğüm için sinirle kapıyı açtım.Beni görünce yüzüme bakakaldı.

"Yalanlarını dinlemek istemiyorum."diyerek bir zamanla aşkla baktığım yüzüne nefretle baktım.

"Onu hiç sevmedim bizim evliliğimiz uzun zaman önce bitmişti boşanacaktım sana ondan sonra söyleyecektim sakladım çünkü beni terk etmenden korkuyordum seni hayatımdaki her şeyden çok seviyorum."diyerek elleriyle yüzümü tutmaya çalıştı.

METRESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin