DERİN'DEN
Nefes alamadığın,artık yapamam dediğin,kendini boşlukta hissettiğin anlarda yapman gereken tek şey gökyüzüne bakmak.Sonsuz maviliğin daha hiçbir şeyin bitmediğini yeni başlangıçlar için umudun olduğunu sana fısıldamasına izin vermen gerekir.Her yeni başlangıçta olduğu gibi yine takılıp düşecektim ama ayağa kalkıp yalnızca kendim kanayan dizlerimi iyileştirmeliydim.İnsanlara güvenmek benim için şimdilik imkansız gibi görünse de yine deneyecektim.İnsan hiç kimseye güvenmeden nasıl yaşayabilirdi.Aklım karma karışıktı.
Yiğit'in sözlerinden sonra kendimi toparlayarak tuttuğu ellerimi istemsizce çektim.İş görüşmesi için odanın kapısına gelip derin bir nefes aldım.
---
Görüşme oldukça olumlu geçmişti ama bilemiyordum.Bir kaç aday daha olduğunu onlarla da görüşüp kararlarını gün içinde telefonla bildireceklerini söylediler.Bende eve gelip aramalarını bekliyordum hem de tabletten iş ilanlarına bakıyordum.
Saat 3 olduğunda telefonum çalmaya başladı.Saatlerdir bu telefonu beklediğim için elim ayağıma dolandı.Sakin olmaya çalışarak telefonu açıp konuşmaya başladım.
---
Yiğit işten geldiğinde bende masaya tabakları taşıyordum.
"Hoş geldin."diyerek tabakları dizmeye başladım.
"Hoş buldum zahmet etmişsin yemek için ben gelince hazırlardım bir şeyler."deyince Yiğit'in ne kadar ince olduğunu düşündüm.
"Ne zahmeti bende bu evde yaşıyorum her şey ortak hatta sen çalışıyorsun bundan sonra yemekleri ben yaparım iş bulana kadar tabi."dediğimde gülümsedi.
"Dediğin gibi her şey ortak."diyerek çatal ve bıçakları elimden alıp masaya yerleştirmeye başladı.
Masayı hazırladıktan sonra ikimizde oturup yemekleri yemeye başladık.Yiğit suyundan bir yudum alıp yüzüme baktı.
"İş görüşmesi ne oldu Derin nasıl geçti?"dediğinde kafamı olumsuz anlamda sallayarak
"Olmadı başkasını almışlar tecrübeli olan birini yani."diyerek tecrübe kelimesinin altını çizdim.
"Hadi ya sen torpil istemem deyince bende müdahale etmedim açıkçası."derken duruma canının sıkıldığı belliydi.
"Sen doğru olanı yaptın hayırlısı ben ilanlara bakmaya devam ediyorum canını sıkma."dediğimde hevesimin kırıldığını belli etmemeye çalışıyordum.
"Derin benim asistanım ol birine ihtiyaç vardı zaten ne olur hayır deme seninde işe ihtiyacın var daha iyi bir pozisyonda iş bulursan bırakırsın."diyerek kabul etmem için ısrarla gözlerimin içine baktı.
"Bilemedim şimdi Yiğit beceremezsem işini kötü etkilemek istemem."
"Ben sana yardımcı olurum çok çabuk öğrenirsin ben sana güveniyorum."dediğinde 'güven' sözünü duyunca bende bir zamanlar birine bu kelimeyi çok kullanırdım ama o benim güvenimi boşa çıkarmıştı.Aynısını ben Yiğit'e yapmayacaktım elimden gelenin en iyisini yaparak güvenini boşa çıkarmayacaktım.
"Tamam kabul ediyorum işe ne zaman başlıyorum Yiğit bey."diyerek gülümsedim.
"Şimdiden iş moduna girdin yani, yarın sabah başlıyorsunuz Derin hanım."derken gülümsememe karşılık oda gülümseyip gamzelerini bahşetti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
METRES
RomanceSakalları yüzüme ince çizikler atıyordu.Nefesini kulağımda hissetmem irkilmeme neden oluyordu. "Beni seviyor musun"dedi fısıltıyla daha da yaklaşarak nefesini boynumda hissediyordum.Kalbimin sesini duyabiliyordum. "Hayatımdaki her şeyden çok" diyer...