Bölüm 11

4.4K 64 2
                                    

Yakınlık uzaklıktan daha zordur.Her yakınlıkta kaybetme korkusu vardır.Kaybetme korkusu ne kadar büyükse, onun kalbinde yeri de o kadar büyüktür.Karşımda gördüğüm kadına bakakalmıştım.Ağzımı açıp tek kelime edemedim.Yaşlı kadın ayağa kalkarak yanıma kadar geldi.Elini uzatarak söze başladı.

"Merhaba Derin."dediğinde elini sıkmak için eline uzandım.

"Merhaba beni Demir beyin çağırdığını zannediyordum."dediğimde gülümsedi.

"Bey mi Demir'in kız arkadaşı olduğunu biliyorum."dediğinde bu kadının kim olduğunu daha çok merak etmiştim.Bir anda kapı açılınca arkamı döndüğümde Demir'in geldiğini gördüm.İkimizi görünce şaşkınca yüzlerimize baktı.

"Anne ne zaman geldin."dediğinde şok olmuştum.

"Daha yeni geldim Derin'le tanışmak istedim."dediğinde kızarmaya başladım.

"Derin bir daha bu odaya gelmem diyordun."diyerek Demir yanağımı öpüp gülümsedi.

"Arayıp beni çağırdılar ondan geldim haberin yoktu sanırım."dediğimde annesine dönerek neler oluyor burada der gibi baktı.

"Annem sürpriz yapmak istedi sanırım, bana tanışmak istediğini söyleseydin ben sizi tanıştırırdım anne."diyerek elimi tuttu.

"diyerek elimi tuttu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Elimi tutunca yüzüne baktığımda bana aşkla baktığını gördüm.Annesinin bakışları ellerimize kaydı.Beni buraya annesi çağırtmıştı oysa içimden Demir için neler düşünmüştüm. Demir'e söylediğim sözler için şimdiden pişman olmuştum.

"Derin, annem Zümrüt Doğaner gerçi siz tanışmışsınız."diyerek annesini tanıttı.

"Memnun oldum efendim kusura bakmayın şaşkınlığım için çok ani oldu tanışmamız."diyerek gülümsemeye çalıştım.

"Önemli değil sen benim kusuruma bakma lütfen bir an önce tanışmak istedim."diyerek gülümsememe karşılık verdi.

"Derin annem biraz aceleci bir insandır haberim yoktu geldiğinden haberim olsaydı senin bu odaya gelmek istemediğini kendisine söylerdim."dediğinde beni önemsemesi çok hoşuma gitmişti.

"Olsun sorun değil Zümrüt hanımla tanışmış oldum ben sizi yalnız bırakayım artık işimin başına döneyim."diyerek gitmek için izin istedim.

"Tamam canım akşam seni alırım."diyerek yanağımı öptü.

"Tamam tanıştığıma tekrar çok memnun oldum iyi günler Zümrüt hanım."diyerek kapıya yöneldim.

"Ben de çok memnun oldum Derin başka bir zaman daha yakından tanımak isterim seni iyi günler."dediğinde kızarmaya başladım.İlk defa bir erkek arkadaşımın annesi ile tanışıyordum çok garip duyguydu.Kızarmış yanaklarla kapıdan çıktım.

METRESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin