Maggel már egy órája nézzük, a fogadom című filmet. Annyira hihetetlen, hogy ez megtörténhet. Pedig létezhet, lehet, a világ másik oldalán két szerelmes ugyan úgy küzd. Első alkalommal, még a második alkalommal is sírtam rajta bármilyen gázul is hangzik ez. Ha velem történne, meg nem tudnám kibírni. Az egyik pillanatban még a legboldogabb ember lennék, a másikban pedig küzdenék azért, hogy vissza találjak a régi önmagamhoz, amiről elfeledkeztem teljesen mintha ki esett volna 1 év. Rohadt megterhelő lehet ez nem? Várni, hogy egy csoda folytán a szerelmed emlékezni fog rád. Ez a film egyszerűen gyönyörű és szomorú is egyben. Sosem tudnám megunni, és ezzel Mag is így van.
A film vége fele Mag már egy csomag zsebkendőt szorít a kezébe, és a szeme sarkából egy könny hull, le majd gyorsan letörli.
- Ez hihetetlen volt, bárki bármit mond ez a film a legjobb romantikus film, amit valaha csináltak. –jelenti ki a legjobb barátnőm. És szerintem igaza van.
- Egyetértek. –megtörölgette a szemét Mag majd felém fordult.
- Mit nézzünk most?
- Fogalmam sincs mindent megnéztünk, amit akartunk a kaját is megettük. És már este tíz óra van, pihenjünk nem?
- Pihenni? Holnap is tudsz pihenni.
- Oké akkor mit csináljunk?
- Nem tudom. –Mag pakolni kezdett, kiviszi a konyhába a kaja maradékot. Majd sietve jön vissza.
- Jött egy SMS-ed Liza. –SMS-es? Biztosan a konyhába hagyhattam a telefonomat, mert hallódtam volna, ha jön egy SMS-em. De ki lehet az? Lehet, csak anya érdeklődik, mi van velem.
- Kitől? –Mag felhúzza a szemöldökét. Majd felsóhajt.
- A barátodtól.
- A barátomtól? –baszki Carter. Ő nem is a barátom. Vagy is ideiglenesen azt hiszem. Mi a franc? És honnét tudja a telefonszámom?
- Nem az, amit hiszel Mag Carter nem a barátom.- Carter? Elmondanád, mi folyik itt, mert semmit nem értek.
Bólintottam, majd Mag leült az ágy szélére a telefonomat meg odaadta. Nem nyitottam meg az üzenetet de kíváncsi voltam. Miközben elmondtam minden KIVÉVE A CSÓKOT addig egész végig csak arra gondoltam mit is írhatott nekem Carter nem is értem miért izgat egyáltalán, egy igazi seggfej azt hiszem.
- Nos, hát ennyi a sztori. –fejezem be a mondandóm.
- Ez egy hülye ötlet most komolyan Liza. Ez egy kibaszott rossz ötlet. –igen ezt én is tudom, hogy hülye ötlet, de mit tehettem volna? Szükségem volt a segítségére és ő ezt ajánlotta nem volt választásom.
- Tudom, hogy hülyeség, de mi van, ha beválik?
- És mi van, ha nem? Mi van, ha rosszabb lesz minden, hiszen lehet, hogy kamu, de összejöttél A SULIBÓL A LEGNÉPSZERŰBB FIÚJÁVAL. És ha nem mondtam volna elég érthetően Liza téged most mindenki kifog nézni jobban, mint múltkor. Ebbe belegondoltál? –szent szar. Igaza van. Nekem tuti végem.
- Nem, ebbe bele sem gondoltam. De ott lesz Carter aki megvéd hiszen ez az alkunk része.
- Ha megvéd.
- Ezt, hogy érted?
- Sehogy mindegy.
- Mag!!
- Oké kimondom, mi van, ha az ő keze van benne az egészbe? És ez egy terv része? Mi van, ha tönkre akar tenni? Mért pont egy „barátnő" kell neki? Ami egyébként sosem volt? Mert a lányokkal folyton játszik? Oké jó ötletnek tartottam a segítségét, de ne így gondoltam.
- Ez hülyeség lehet, hogy egy seggfej, de sosem tenne ilyet egy ilyen dologban sem volt bent. Túl sok filmet nézel Mag. És én sem így gondoltam a segítséget, de ezt kaptam ki kell használni a lehetőséget, ezt még te mondat.
Mielőtt szólhatna valamit újabb SMS jön a telefonomra.
CITEȘTI
Vágyálom - Carter
DragosteElső óta egy folyóson sétálunk és még sosem beszéltünk igazán. Carter egy rejtély. Egy feladvány. A valós személyisége egy titok, melyet a megtévesztés rétegei temetnek el. Ugyanakkor egy olyan szenvedély, amit nem tudok lerázni magamról. Olyan vonz...