17 fejezet

2.4K 68 0
                                    


Lassan vége az óráimnak már csak három órát kell kibírnom. Mindeközben nem találkoztam Maggel se Carter és a többi sráccal. Meg az elmúlt hét csendes volt, nem ezt vártam mármint örülök, hogy nincs semmi, de ez nem így megy, félek valami nagydolog fog le csapni rám a jövőben. Rohadt gáz ez a szitu tizenegyedikes vagyok és egy végzős srác kell ahhoz, hogy ne történjen, valami szar dolog velem ez röhej legszívesebb pofon vágnám magam, hogy ennyire gyáva vagyok.

Sétálgatok a folyóson a mosdó felé szükségem van egy kis csendre és térre. A szünetekben rengetegen vannak a folyosón és nem bírom a tömeget.

Nyitom ki az ajtót hangokat hallok az egyik fülkében. Nem ismerem fel, de csendben belépek.

- Anna te is hallottad mi volt ma? –szól az egyik lány.
- Nem, mi volt? –szól, azt hiszem Anna (?).

- Carternek barátnője van. –kissé gúnyosan mondja.

- Szórakozol? Ki a ribi? –ribi? Ha valakinek van barátnője – még ha kamu is – azt egyből ribancozzák, ez nem normális dolog. Mármint attól függetlenül, hogy Carter jó barátom és azt hiszik, járunk, még nem vagyok ribanc.

- Valami tizenegyedikes lúzer. –nevet fel az egyik lány. Aztán nyitódnak az ajtók én úgy teszek, mintha kezet mosnék. Rá nézzek a lányokra az egyik magas fekete hajú, aki lenézően nézz rám a másik egy magas barna hajú lány, aki szintén lenézően nézz rám. Talán tudják, hogy rólam beszéltek? Egymásra néznek majd egyszerre lépnek ki a mosdóból. Ez remek. Mármint ezt hiszik rólam? Semmit nem ártottam nekik. De lehet, a lányok többsége úgy érzi hátba szúrtam őket, mert összejöttem Carterrel. Ha már Carter akkor beszélnem kell vele mert megint kéne az érettségire készülni.  

Vágyálom  - Carter Where stories live. Discover now