Kapitel 20

344 14 2
                                    

~Oscars Perspektiv~
Hennes händer passade perfekt i mina och hennes vackra ansikte sken upp från ljuset av solnedgången.

"Jag älskar dig" hon kollade på mig med det där söta leendet hon alltid har på läpparna.

"Jag älskar dig me" jag pressade sakta mina läppar mot hennes och dem möttes i en perfekt kyss.
Vi stod där ett tag och bara kysstes. Efter ett tag släpper hon kyssen och stirrade konstigt på mig.

"Vad är det?" Frågade jag.

"Du ser god ut" hon slickade sig runt läpparna.

"Julia vad fan säger du" jag backade ett steg.

"Det här kommer inte göra så ont" hon hoppade raskt fram mot min nacke och högg tag i den.
Det stack till och gjorde väldigt ont. Jag började skrika.

"Julia gå bort från mig" skrek jag åt henne. Men hon lyssnade inte....

Jag vaknade av av någon satte en hand på min axel. När jag kollade på personen såg jag att det va Ogge och dem andra stod där bakom. Dem kolla oroligt på mig.

"Eyy du varför skrek du?" Fråga Ogge.

"Drömde en dröm bara" jag vände mig om mot väggen, för helt ärligt orkar jag inte med någon just nu.

"Vad handlade den om?" Frågade Julia.

"Behöver väl inte du bry dig om" jag försökte låta kaxig och dum. Men ska jag vara helt ärlig så kände jag mig mest taskig och töntig.

"Varför är du så dryg mot henne" jag hörde på Omar röst att han va morgon irriterad.

"Okej Sry!!" "Men kan ni snälla gå jag är fett trött.

"Okejkej" Ogge reste sig upp och av vad jag hörde gick alla och la sig igen.

Jag tog fram mobilen och kollade på klockan. Den var 5.34 . Vi skulle upp klockan 7 för att hinna med allt vi ska göra innan konserten. Så eftersom det inte va så väldigt lång tid kvar så gick jag upp. Kan inte somna om om jag väl vaknar. Ja nu vet ni sån är jag.

Jag reste mig försiktigt upp och satte tyst på mig ett par svarta jeans och en långärmad blå tröja där det står "Diamond" på. Jag tassade försiktigt ut ur bussen och började gå runt lite för att utforska.

Jag kollade bort vid stängslet. Där var det några foooers som sov. Hur orkar dem ens sova här ute. Asså det är sjukt. Vi har fan dem bästa fansen Ever.

Jag gick fram och kollade om någon foooer var vaken. Jag såg en foooer som satt och häll på med mobilen. Alla andra sov. Antar att hon inte hade märkt mig när jag gick ut.

"Ey du?" Viskade jag lite tyst.

Hon kollade snabbt åt mitt håll. "OMG OMG OMG" sa hon lite tyst för sig själv. Men ändå hörbart för mig. "Får man ta bild med dig"

"Javisst gå till den här delen av stängslet där det inte är någon" sa jag tyst och pekade en lite bit bort där ingen foooer låg och sov.

Hon nickade och började gå dit. När hon var framme tog hon fram kameran och gav den till mig genom gallret.
Jag tog den och vi började "posera" framför kameran.
Eftersom jag hade massa tid så tog vi några crazy, några snygga och några söta selfies.

"Du är så jävla snygg" sa hon helt plötsligt men drog snabbt upp händerna till munnen och en röd färg spred sig i hennes ansikte.

"Hahah du ser inte heller så dum ut inte" jag flinade mot henne.

"Nej vad pinsamt jag gjorde bort mig framför dig!!" Hon höll kvar händerna framför ansiktet "det här är inte okej"

"Du gjorde inte bort dig sötis " jag log mot henne och tog tag i hennes hand.

"Vad bra då" hon började stört le.

Hon va faktist rätt så söt. Hon hade väldigt vackra ögon, dem va stora och blå och passade perfekt till hennes hår och hennes leende va vitt och fint. Kanske jag kan glömma Julia?.........
Nej jag skoja!! Det kan jag inte.

"Hörru du jag mst gå trevligt att ses" jag släppte hennes hand och hon sa hej då och sen gick jag iväg.

Jag gick tillbaka in i bussen. När jag kom in såg jag Julia sitta i soffan.

"Heeey" sa hon när hon fick syn på mig.

"Hola hola" jag satte mig i soffan mittemot Julia. "Vrf sover inte du?"

"Jag tänkte på annat" hon såg obekväm ut. "Och Felix tog upp hela sängen"

"Jahaja" jag tog fram min mobil och började fippla med den.

Det hade börjar bli super stel mellan oss. Men jag älskade ändå att vara i hennes omgivning. Jag såg hur hon kollade på mig.

"vrf stirrar du på mig?" Jag garvade och kollade upp på henne.

"Nej förlåt jag tänkte bara" hon kollade ner i sitt knä och började pilla med tröjarmen.

"Vad tänkte du på då?" Jag låste mobilen och la den i knät.

"Asså jag tänkte bara på hur stelt det har blivit mellan oss"

"mm" va mitt ända svar.

"Kan vi inte bara släppa det här och bli som förut" hon reste sig upp och satte sig brevid mig.

"Okej" jag log mot henne.

"Bra" hon drog in mig i en mysig kram.

"Du vet att du är sååå mysig"sa jag under kramen och drog in hennes doft.

"Hahahahah du me"

Nån harklade sig i bakgrunden. Vi släppte kramen och kollade dit. Där stod Felix med armarna i kors. Han kollade surt på mig.

"Är du seriös Felix! Vi kramades bara." Sa Julia.

"Kom Julia!" Felix gick fram och tog tag i hennes hand och drog med henne ut ur bussen.

Nu var jag ensam kvar i soffan. Jag reste mig och gick in till sängarna igen. Jag la mig i sängen och höll på med mobilen.

~Julias perspektiv~
Han drog med mig ut ur bussen och drog bort mig till nån bänk lite längre bort vi väggen.

"Julia du vet att jag älskar dig va?" han tog tag i min hand.

"Meeen ja självklart" jag gav han en kyss. "Asså du tror att jag kommer typ länna dig för oscar elr nåt va?"

"Men ser du inte vad han gör eller"

"Vi är bara vänner okej! sluta va så svartsjuk jag får va med oscar om jag vill" jag kolla lite surt på han. Han ska alltid bli så svartsjuk när jag är med nån annan kille än han. Jag får faktist ha kill vänner utan att det ska bli problem.

"Jaja! kom så går vi in och pratar med dem andra killarna om idag" vi gick in i bussen och nu var alla killarna uppe.
Men Omar satt o sura, vafan har hänt nu då.

_________________________
Okej äntligen är det här. Hoppas ni gillar det<3 orkade inte läsa igenom hahah så Sry om det är nån konstig mening elr nåt stavfel!

ÄR SÅ SJUKT TAGGAD INFÖR #FOOOBUZZKILLZOO ASSÅ NI FATTAR INTE HUR TAGGAD JAG ÄR😱 NÅN MER SOM ÄR?

Följ gärna min insta : ellaaaa01
Och min Twitter: ellaknalmann
Och ADDA min snapchat : bella_pella

Ja jag har olika namn på allt ahhaha💗😂

Ha en bra dag alla💗

Try not to bite youWhere stories live. Discover now