Kapitel 29

257 11 9
                                    

~Oscars perspektiv~
Äntligen ska vi ut på lunch!!!!! Det har gått så himla segt. Minutrar har känts som timmar, o sekundrar som minuter. Men nu! Nu äntligen ska vi ut på lunch. Iaf jag, ogge, Omar, Felix och katia. De andra stannade kvar för dem va väl inte hungriga.

Vi gick ut och självklart började alla foooers följa efter oss. Vi gick till en liten grill elr vad man nu säger. Vi gick in där och alla foooers stannade utanför och väntade på oss.

"Nej det finns ju inget att äta" säger Omar.

"Nej vi kan väl gå till en resturang som finns därborta" sa Katia och vi gick ut igen.

Vi började gå till restaurangen. Vi gick in och så beställde vi maten. Jag tog någon hamburgare.

När alla var klara så gick vi ut igen. Alla foooers stod fortfarande kvar där ute. Vi började gå tillbaka upp till studion. Några foooers kom fram till mig och började prata med mig. Jag tog tag i deras händer och så gick vi så en liten stund. Sen släppte dem mig och gick bort till ogge istället.

Eftersom vi gick på en väg så kom ju en bil. Det va en foooer som gick bredvid mig. Jag tog tag om hennes axlar.

"Tjejen du måste gå upp på trottoaren det kommer en bil" jag drog med henne upp på trottoaren.

Jag kollade på henne. Hon var kort, hade brunt hår, gröna ögon. Hon va rätt så söt. Hon log mot mig och jag log tillbaka.
Jag kollade bort mot Ogge. Han tog tag i en tjejs väska (såg ut som någon slags resväska fast hon hade den runt axeln) och flyttade på den så han kunde komma förbi. Hon skrattade lite och han log bah tillbaka.
Vi gick in någonstans så inte alla foooers skulle följa med hela vägen. Sen kom vi tillbaka till studion.

"Vare gott ele" kom Julia fram till oss o fråga.

"Ja super gott" sa jag lite tyst och kollade ner på mina fötter.

"Okej" hörde jag henne svara.

"Du Julia kom jag måste visa en sak för dig" katia gick fram till Julia och tog tag i hennes hand. Sen drog hon med Julia någon annanstans.

"Jahapp kom nu grabbar så ska vi fortsätta" sa Omar och vi gick in i studio rummet igen.

~Julias perspektiv~
"Du Julia vi har en liten överraskning för killarna" sa katia och log mot mig med ett väldigt brett leende.

"OMG vadå för något" frågade jag glatt.

"Vi ska åka till USA och så ska dem åka runt på massa skolor och uppträda där och sånt" man såg att katia va super glad över detta. "Och du får jätte gärna följa med om du vill"

"OMG vad kul" jag började hoppa upp och ner av glädje.

"Jaa jag veet" hon började också hoppa och där stod vi tillsammans och hoppade.

"Men du får inte säga något till dem än okej" hon kollade seriöst på mig.

"Nejdå jag lovar" hon svarade bra och gav mig sedan en kram.

Vi gick tillbaka till killarna i studion och dem diskuterade om deras nya låtar.

"Så vad gjorde ni då" fråga Omar och peddosmilade Katia och mig.

"Neeh inget" sa jag och gled väldigt smidigt ner brevid Felix på soffan som stod mitt i rummet.

"Okej då" sa Felix och pussade mig på huvudet.

"Det är en överraskning till senare" sa Katia och satte sig på en stol brevid.

"Ojdå något vi kommer gilla elr" fråga Omar.

"Men JAAA verkligen" skrek typ katia ut och skrattade sen.

"Du är så konstig katia vet du det" sa Ogge och skrattade.

"Jag vet, jag vet"sa hon och log.

Alla började garva. Fast Oscar verkade inte så road. Jag har nästan aldrig sätt han super glad faktist. Elr jo bara i början när vi träffades då va han en helt annan person än vad han är nu.
Jag vill ha tillbaka den Oscar. Den Oscar som skämtar om saker och sånt.

Resten av dagen gick väl ganska fort och nu skulle vi hem. Jag skulle hem till mig eftersom det va skola imorn. Fuck school liksom.

"Hej då älskling" Vi stod nu utanför mitt hus och Felix pussa mig hejdå.

"Hejdå älski" svara jag och gick sedan in i huset efter en sista kyss från världens bästa kille.

Jag sa hej till familjen och gick sedan upp till mitt rum, gjorde mig i ordning och gick sedan och la mig.

____________________________
Ett till litet kapitel for u !!
Hoppas ni gilla det.

Puss puss❤️

Try not to bite youWhere stories live. Discover now