Kapitel 30

160 14 0
                                    

~Julias perspektiv~
TUUT TUUT
Några killar från min klass tutade på mig där jag gick.
Det var dem där störiga i klassen.
Asså jag hatar skolan. Efter sjukt många år i skolan så börjar man tröttna. Man gör samma gammal saker hela tiden.

"Tja babe" jag vände mig om och såg Felix.

"Hej älskling" han gav mig en kyss och sen gick vi tillsammans till mitt. Jag öppnade skåpet och började ta ut so boken.

"Ska hämta mina saker nu ses sen!" han pussa mig på kinden och började gå till sitt skåp.

So var mitt favorit ämne eftersom vi hade världens bästa so lärare. Hon hette Lotta och var helt underbar asså hon gjorde så man såg fram mot varje so lektion liksom.

Jag gick in i klassrummet och satte mig på min plats brevid John.
Han va faktist rätt trevligt. Förutom att han va en player. Men men! Trevlig va han iaf.

Felix kom in i rummet och satte sig på sin plats lite längre bak i klassrummet. Jag vände mig om till han och vi började göra fula miner till varandra.

"Julia?" John petade lite på mig.

"Aa" jag flyttade blicken till John.
Han pekade på Lotta som stod och kollade på mig.

"Vadå?" Frågade jag.

"Jag ropade upp dig" sa hon och skrattade "men du va upptagen ser jag"

"Oj förlåt" sa jag lite generat. "Men jag är här så aa hahah"

"Det är bra" hon fortsatte ropa upp.

Jag hade inte ens märkt att hon kommit in och börjat ropa upp. Jag va så upptagen med att kolla på Felix fula miner hahaha. Jag skratta lite för mig själv.

"Kan vi prata lite efter lektionen?" Fråga John.

"Uuhm okej" vad ville han då?

So lektionen gick rätt så snabbt och snart va vi ute ur klassrummet.
Jag stannade utanför dörren och väntade på John.

När han kom ut drog han med mig bort till toaletterna. Vafan ska han göra.
Han drog in mig på en av dem.

"Vafan vill du" jag stirra på han.

"Jag måste prata med dig" han satte mig på toalettstolen.

"Okej men skynda"

"Jo förut så såg jag Felix med en tjej" Han ställde sig med armarna i kors och kolla på mig. "Och ja jag följde efter dem o då hände lite saker"

Jag satt och titta ner i golvet.

"Du det är okej" han drog in mig i en kram men jag satt fortfarande där chockad.
Sen började jag skratta.

"Varför skrattar du?" Fråga han och kollade konstigt på mig.

"För jag vet att det inte är sant"

"Nej tro mig inte då" han började låta bitchig.

"Du det va ett trevligt samtal men jag mst gå nu" jag reste mig upp och började gå till mitt skåp och byta till matte boken.
_______________________
Världens sämsta kapitel ja jag vet no hate liksom! Och jag har inte läst igenom så ni vet! Heh
Nej men hoppas det inte sög för mycket.

Jaja nästa kapitel blir säkert bättre

Puss puss

Try not to bite youDove le storie prendono vita. Scoprilo ora