~Ogges perspektiv~
FUCK nej jag kan inte få känslor för henne inte nu. Hon har Felix! Hon kommer aldrig gilla mig på det sättet och jag borde faktist vara rädd för henne. Men det är något som gör att jag dras till henne. Som någon kraft eller nåt. Det låter löjligt men det är så det känns. Mina tankar avbryts när dem andra killarna kommer in i rummet."Eyy hörni ska vi gå och äta lunch elr nåt" frågar Felix när han ställt sig brevid Julia.
"Visst vart ska vi äta nånstans" frågar oscar.
"DONKEN" skriker Omar rakt ut. Och sen sätter händerna för munnen. "Oj sorry haha"
"Haha okej DONKEN blir det" Julia skrattade det sötaste skrattet i hela världen.
Vi satte på oss jackor och skor och sen började vi gå mot donken. när vi kom ut ur studion såg alla foooers oss. Dem sprang fram till oss och frågade om bilder och kramar. Så en 10 min promenad tog 30 min istället.
~Julias perspektiv~
Jag fick många bitchblickar och sånt. Många va väldigt dryga men det fanns ändå några söta foooers som ville ta bild och sånt.Men nu står vi äntligen utanför donken. Vi gick in och typ alla foooers stannade utanför. Vissa följde med in och beställde egen mat. Ibland va det jobbigt att dem va så kända. Vi beställde mat. Jag beställde en cheeseburgare och en liten pommes sen gick Vi och satte oss vid ett ledigt bort där alla fick plats och började äta.
(Ja hon kan äta sånt om hon vill men det hjälper inte hungern)"Ursäkta killar men kan jag gå på toa" frågade jag när jag ätit upp allt.
"Visst" sa alla
"Jag mst också gå så jag följer med" sa Oscar och följde med mig till toan.
Det va ingen kö och det va skönt så jag gick in men när jag skulle stänga dörren stoppa oscar dörren med foten.
"Vad gör du" frågade jag.
Han gick in och låste dörren bakom. Han vände sig om och såg sorgset på mig.
"Jag klarar inte att se dig med Felix gör slut med han och kom till mig istället" oscar gick närmare.
Jag sa ingenting, jag stog mest i chock och bara stirra på han. Tog tag runt mitt ansikte och la sina mjuka läppar lätt på mina. Jag vet inte vad som hände men jag kysste tillbaka.
Han släppte kyssen o kolla på mig."Snälla kan..." Jag avbröt Oscar.
"Nej sluta! Det här stannar mellan oss kan du gå ut nu"Oscar kolla på mig en stund och sen gick ut. Jag låste dörren och ja gjorde mina behov.
När jag kom tillbaka var bara Omar och Felix kvar.
"Vart är dem andra?" Fråga ja och kolla undrande på Dem. Dem kolla upp på mig.
"Dem gick!" Svara Felix.
"Vadå dem gick! Vrf gick dem?"
"Ehm dem ville gå så dem gick" Felix kolla på mig och log.
Jag nickade och frågade om vi skulle gå och det gjorde vi.~i studion-Felix perspektiv~
Julia va med Katia och gjorde någonting. Daff hade gått ut och hämtat någonting, så det var bara jag och killarna kvar i rummet.Jag satt och stirra på Oscar, hah han kmr aldrig få Julia.
"Sluta stirra på mig! Okej ja jag gillar Julia men sluta vara läskig" oscar kolla irriterat på mig.
"Men hon gillar inte dig hon kmr aldrig göra det"
"SÅ VARFÖR KYSSTE HON TILLBAKA NÄR JAG KYSSTE HENNE IDAG" oscar skrek det till mig.
"Va?"
"Ja så hon kanske gillar mig också så sluta tro att det är bara du som har chansen att få henne"
"VARFÖR?" Jag reste mig upp och ställde mig mittemot oscar.
"Av samma anledning som du!"
Jag slog ner han på golvet och börja slå han. Ingen rör min Julia. Dem andra killarna kom och drog bort mig från oscar.
"Okej chilla nu" sa Ogge till mig när jag satt i soffan igen.
"Nej låt mig vara vara" jag gick in på toa och satt där ett tag. Vrf behövde han kyssa Julia och vrf kysste hon tillbaka.
_____________________
Så här är det nya kapitlet då!
Puss på er!
YOU ARE READING
Try not to bite you
FanfictionMitt liv suger som vampyr! Jag kan inte ens gå utanför dörren utan att känna behovet av att döda. Det sämsta är att jag bor med en familj som är människor och dem vet inte ens om att jag är en vampyr så jag mst gå i en skola med människor. Vad händ...