~Julias perspektiv~
Nu va vi påväg till studion, eller rättare sagt Felix DROG med mig till studion. Jag hade vägrat och sagt att jag va trött men Felix bah strunta i det och drog med mig i alla fall.Utanför studion stod det massor av foooers och när dem fick syn på oss sprang dem genast fram.
"Felix kan jag få ta bild med dig" var det en foooer som sa. Men Felix log ett sorgset leende mot henne och började prata.
"Hörni tjejer förlåt vi har inte tid att hälsa på er just nu men sen kanske" Felix sa sedan hejdå och drog in mig i studion.
"okej nu vill jag att du svarar på varför du ville dra med mig till studion?" Felix vände sig om och gav mig världens största leende.
"Vi håller på att planera massa konserter" hans leende blev ännu större vilket jag inte trodde va möjligt.
"O-shit Gud vad kul" jag log o kysste han på munnen.
"Nämen vad är det hära?" Daffs röst hördes längre ner i korridoren. Jag vände huvudet ditåt och såg daff stå där och le.
"Ni kan käka upp varann senare men just nu behöver vi Felix levande så vi kan planera lite saker" Felix skrattade och tog tag i min hand. Sen följde vi med daff in i ett rum med ett stort bord och massa stolar runt omkring det.~10 min senare~ Felix perspektiv~
Nu var alla här och samlade runt bordet. Daff hade stått o babblat på om världens tråkigaste sak medan vi väntade på att alla skulle komma. Men nu slapp vi det för nu är alla här o vi kan snacka om turnén.~efter snacket om turnén~
"Juste daff Julia får följa med va?" Jag sprnag fram till daff och la en hand på hans axel eftersom han precis va påväg ut.
"Ja visst Gud vad roligt" han gav mig ett leende o jag log tillbaka.
Sen gick han ut ur rummet och nu va det bara jag, Julia, oscar, Ogge och Omar kvar i rummet,"OMG hörni det här kommer bli så kul" skrek Omar ut och började speedat hoppa runt i rummet.
"Ja" svara Ogge och skrattade åt omars beteende.
Oscar satt bara där och såg jätte glad ut. Men han undvek all ögonkontakt med mig och Julia och satt i stället och kollade på Omar eller Ogge. Vad fan har jag gjort egentligen.
"Eyy du Oscar varför undviker du ögonkontakt med mig för" oscar kollade äntligen upp på mig.
"Nej det gör jag inte" svarade han och log ett leende mot mig.
Det var något med det där leende som inte stämde. Han såg plågad ut!!"Du bror har något hänt elr" jag kollade oroligt på han. Okej visst va jag fortfarande lite arg på han efter det han gjort men jag brydde mig fortfarande.
"Nej inget har hänt är bara lite trött" jag nickade.
Men om det är något Oscar va dålig på så är det att ljuga. Men jag valde att lägga det bakom och göra något kul med den här dagen. Så vi gick runt på stan och bah chilla.
~1 månad senare (visste inte vad jag skulle skriva så jag hoppar fram lite)~Julias perspektiv~
Det ska bli så kul att få följa med killarna på deras Sverige turné. Mia och Per (adoptiv föräldrarna) tyckte det lät roligt och tillät mig att följa med.
Dem skulle åka runt i 2 veckor men självklart så fick vi ledigt från skolan.
Idag va då den dagen vi skulle åka och min resväska va fullpackad. Jag fick nästan inte plats med mina saker i väskan och när jag väl fick igen den kändes det som den skulle sprängas.
Jag drog med mig resväskan ut ur mitt rum och började försöka släpa ner den för trapporna. Det va inte det lättaste kan jag säga men det gick tillslut.
YOU ARE READING
Try not to bite you
FanfictionMitt liv suger som vampyr! Jag kan inte ens gå utanför dörren utan att känna behovet av att döda. Det sämsta är att jag bor med en familj som är människor och dem vet inte ens om att jag är en vampyr så jag mst gå i en skola med människor. Vad händ...