Bu sene işler çok ilginç geçeceğe benziyordu
.....
+18 içerir 😉
Ders bittiğinde bana yönelen bakışlara bile aldırmadan sınıftan çıktım beni izleyen bir çift buz gözü bile fark etmedim soner her zaman ki gibi peşimden geliyordu benim iki ayaklı fino köpeğim ona dönüp "bana sade kahve al bahçeye getir" diye talimat verip çantamı alıp sınıftan çıktım. Bahçede bize özel bir köşemiz vardı benim yerim olduğundan kimse oraya geçmezdi tepede olan okulumdan denizi en net gören yerdi burası kimse benim sınırlarımı ihlal edemezdi. Yerime Yerleştiğimde soner elinde kahveler ile geldi ve diğer grup arkadaşlarımız da yanındaydı tabi ki beni asla yalnız bırakmazlardı kahvemi yudumlarken grupta ki konuşmaları size şöyle özetlemek isterim " lan oğlum ilik gibi kadın" leventten gelen yorum ise " o nasıl bir sertlikti be ben sertleştim" ardından gelen kahkahalar ile gözlerimi devirdim " ne var bu kadında bu kadar abartılacak " dedim hepsi birden bana dönüp baktı içlerinden gamze ki en sevdiklerimdendir " ah sinemcim valla biz kızlar olarak bizim bile dibimiz düştü şu anda beni çağırsa kucağına otururum o derece her istediğini yapabilir bana" bunu diyen kişi uzun zamandır sevgili yapmayan gamzeydi ve ben bunu ateşinin başına vurmasına bağladım tekrar gözlerimi devirdim muhabbetlerinden sıkışmıştım soner ile oynamaya karar verdim boynuna küçük öpücükler bırakıyordum çünkü o da kadından etkilenmiş belli yorumlara katılıyordu " yani tabi sinemden güzel yada seksi ya da " diye devam ederken onu öperek dikkatini bana yönlendirdim işte buydu benden başkasına bakamazlardı tüm ekibe şöyle bir baktım ama ağızlarının suyu akıyordu kızlar dahil sanki sirke yeni oyuncak gelmiş bunlar da hiç oyuncak görmemiş gibiydiler. Kahvemin son yudumu ile yan dönerek gözlerimi okula çevirdim 2. kat penceresinde onu görür gibi oldum tekrar tam döndüm emin olamadım ama yoktu ah tanrım sanırım psikolojim bozuldu.Akşam için sözleştik üzerimde ki şu gergin enerjiyi atmam lazımdı bizim mekanlardan birisine rezervasyon yaptırdık özel locamızda ,hazırlanıp mekana gittik. Gittiğimiz yer özel müşterilere hizmet veren bir yerdi, özel şovlar, özel gösteriler ve özel misafirler ile biraz da +25 bir mekandı özel kartlarımızı göstererek görevlilerin bizi yönlendirdiği yerimize geçtik özel camlı bir yerdi etrafta insanların bizi rahatsız etmesini sevmezdik şampanyalar , şaraplar , tekilalar ve bize özel bar olan yerimize geldiğimizde üst katta olan locamızın camından karşı locanın da hazırlandığını gördüm belli ki bize denk birileri gelmişti çünkü burası oldukça pahalı bir yerdi ve loca özellikle herkesin karşılayabileceği bir şey değildi . Keyfim yerine gelmişti, kızlar ve oğlanlar dans ederken locanın tam ortasındaki koltukta soner beni öpmeye çalışıyordu onun öpücüklerini seviyordum beni mutlu ediyordu ama benim içimde öyle bir istek yoktu şu anda ama o halinden memnundu boynumu öptüğü esnada karşı locada hareketlenme oldu ve buzlarla karşılaştım yine...
Sonerin boynumu öpmesinden diye tahmin ediyorum içim ısındı ve ona bakarken soneri öpmeye başladım, benim sınırlarıma giriyorsa kimin kime ait olduğunu anlamalıydı, sanıyorum ki benim yanımda ki çocuğa bakıyordu. Tam karşımızda ki tam bizim oturduğumuz yere oturdu onun kıvamında bir çok kadın vardı yanlarında erkek yoktu hiç demek kız kıza eğlenmeye gelmişler. Kafam güzel olmaya başlamıştı ve kalkıp sonere doğru dans etmeye başlamıştım benim olana göz dikmesin diye cama sırtımı verdim seksi seksi dans ediyordum buranın hakimi benim diyordum anlayana tabi dönüp onun olduğu tarafa baktığımda elinde viski olduğunu tahmin ettiğim bardağı tutmuş bacak bacak üzerine beni izliyordu gözlerinde keskin bir ifade vardı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahte Juliet (girlxgirl)
RomanceHer şey bir oyunla başlamıştı. Erkek arkadaşıyla yüzlerce insan önünde yüzyılın en güzel oyununu oynamak, insan daha ne ister ki. İnanıyorum ki Shakespeare bu oyunu bizim için yazmış olmalı. Romeo'm ve ben bu oyun için hazırdık. Ta ki "O" devre...