Sinem-Karşı Atak

1.8K 96 1
                                    

oyun şimdi başlıyor lisa taner elime düştün kimse bana böyle davranamaz şimdi ağıma düştün bana aşık olacaksın ve ben bunu lehime kullanacağım oyun sırası bende

..............

O gün aslında biraz canım sıkkındı çünkü soner sürekli beni darlıyordu ve kısa bir ayrılık zamanı gelmişti bunalmıştım ondan.

Okulda koridorlarda geziyordum aslında Lisa'yı arıyordum bana yaptıklarının öcünü almam lazımdı bana ne yapmıştı sanki olsun ben oyun oynamayı severim sonuçta bunun eğitimini alıyoruz onu köşede bir kadın öğretmenle konuşurken gördüm eliyle sacını kadının kulağının arkasına alıyordu birden noluyor dedim içimden tabi yanında ki arkadaşımı görmem işi daha kolaylaştırdı . Bugün daha etkili olabilmesi için omuzları açık oldukça kısa bir siyah etek giymiştim arkadaşımın yanına giderken konuşmasının durduğunu ve beni izlediğini fark ettim.

"Ah gamzeciğim bebeğim nasılsın" gamze ona olan ilgim hoşuna gittiği için gülümsedi "teşekkür ederim sinemcim sen nasılsın yine yakıyorsun ortalığı ateş ediyorsun valla soner ne şanslı çocuk "dedi "off onu bırak güzelim ayrıldım ondan biraz burnu sürtsün dedim" ama gamzeye yakın davranıyordum lisa'dan sonra kadınların da bana bakışlarının farklı olabileceğini idrak etmiştim tahmin ettiğim gibi gamze bana alıcı gözle bakıyordu "hmm yani canın sıkkın o zaman seni neşelendirmek için ne yapabilirim" derken bir adım yaklaştı ,bizi buz kraliçesinin izlediğini bildiğimden bende biraz yaklaştım birden onun burnundan sert bir nefes verdiğini duydum "gamze aslında akşam eğlenmeye gitmek istiyorum bizim mekana götürsene beni bizim çocuklar şimdi sürekli soneri affet diye beni darlayacak onlarla gitmek istemiyorum sınırsızca düşünmeden içmek istiyorum" dedim bir yandan da gamzenin saclarını omuzlarından geriye atıyordum ki itiraz edemesin sanki öyle bir ihtimal varmış gibi. Mekanın ismini ve saatini söylediğimde seni alabilirim istersen dedi ve kabul ettim "evet çok içeceğim yani sana emanetim bu gece "dedim çarpık bir gülüşle biraz daha yaklaşsam gamzenin kalp ritmini duyabilirdim buna eminim çok hoşuma gitmişti bir kadını da böyle etkilemek ama aslında kimi etkilemek istiyordum ? Bakalım tahmin ettiğim olacak mı akşam göreceğiz.

Gamze beni evden alıp mekana geçtiğimizde daha yarım saat bile geçmemişti ve o geldi elbette gelecekti onu gördüm , onu gördüğümü gördü ama arkamı döndüm .Üstümde yine tek parça bu sefer derin göğüs dekolteli bir elbise vardı önlerinden düğmeliydi içimde sadece iç çamaşırlarım vardı yani bir düğme kopsa neler olur kim bilir

içkiyi ardı arkasına  yuvarlıyordum ve gamze bunu fırsat bilip iyice dibime girmişti bende bilerek ona yakın davranıyordum gözlerimi arkaya her  çevirişimde barda tek kolunu bara dayamış beni izleyip bir yandan da içen lisa 'yı görüyordum işte böy...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

içkiyi ardı arkasına yuvarlıyordum ve gamze bunu fırsat bilip iyice dibime girmişti bende bilerek ona yakın davranıyordum gözlerimi arkaya her çevirişimde barda tek kolunu bara dayamış beni izleyip bir yandan da içen lisa 'yı görüyordum işte böyle bakarsın . Susamıştım ve bir bardak daha içki istiyordum gamze tuvalete gitmişti ben bara yöneldim barmene seslenirken lisa'nın yanında duruyordum

-içme artık

-Pardon

-Sana içme artık diyorum dedi bağırarak müzik çok yüksekti

Onu tepeden aşağı süzdüm

Üstünde ki siyah deri ceket ve göğüs dekoltesi ile beni izliyordu,  yanına yaklaştım ve kulağına doğru "bu sizi ilgilendirmez efendimmmm" dedim biraz da dilim dolanıyordu üzerinde ki etkimi gördüm tekrar  " sinem sınırlarını zorluyorsun bak yanınd...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üstünde ki siyah deri ceket ve göğüs dekoltesi ile beni izliyordu, yanına yaklaştım ve kulağına doğru "bu sizi ilgilendirmez efendimmmm" dedim biraz da dilim dolanıyordu üzerinde ki etkimi gördüm tekrar " sinem sınırlarını zorluyorsun bak yanında ki kişiye güvenmiyorum " hala aramızda sadece küçük bardağı mesafesindeydik "pardon da size ne efendim" dedim yakalamıştım bir kere kuyruğundan bana yaklaşıp gözlerinde o şeytani bakışla " bana bir daha efendim dersen sana neler olacağını gösteririm" o da benim gibi içmişti benim dilim donanırken o put gibiydi sanki bu kadına hiçbirşey dokunmuyordu " sen vampir misin be kadın " dedim gülerek bu sefer o da kahkaha attı ama sivri köpek dişini görmemle yerimde kaldım biraz daha yaklaştı kulağıma eğildi "küçük hanım bana bir daha efendim dersen vampir neymiş görürsün ama kanını mı emerim sadece bilmem" dedi o esnada elimi tutan bir el ile büyüden koptum kim bu elimi tutan münasebetsiz şimdi benim kulağım hala onun etkisi ile yanarken sadece kulağım mı neyse konumuz bu değil şimdi.

-Ne istiyor o kadın senden

elbette gamze off doğru ya onunla gelmiştim buraya

-Hal hatır sordu oyun ile ilgili konuştuk biliyorsun drama konusunda ders veriyor bize çok detaya girmek istemedim

İçmeye devam ederken barda hala beni izliyordu bir ara güzel bir müzik çıktı ben sırtımı gamzeye verdim o da bunun etkisi ile boynuma doğru nefes verdi öpmeye çalıştı aslına öpüyordu ama benim gözüm karşımda duran ve delici bakışlar gönderen kuzguni siyah saçlı kadındaydı gamzenin eller benim kalçalarıma yöneldiğinde birden öne doğru hareketlendiğini gördüm ama durdu benim tepkilerimi izliyordu suratında biraz kızmış bir ifade vardı doğru yoldasın sinem ben de kalçalarımı geriye doğru verdim gamze boynumu öpmeye devam ediyordu karşımda ki kadın burnundan soluyordu tek bir hareketimi bekliyordu sanki o esnada onun önüne bir kadın geçti birden bağlantımız kayboldu ve ben yer yüzüne çakıldım boynumda birisi vardı yerimde dönüp dansa devam ederken gözlerim bara yöneldi orda değildi çevreme baktım ve sağ köşede bizim masamızın karşısında onu bir kadınla otururken gördüm neler oluyor bu zilli kim , gamzeyi elinden tuttuğum gibi yerimize getirdim. Onları izliyordum gamze bana bir şeyler anlatıyordu ama dinlemiyordum içkiliydim ve aslında gamze pek umurumda değildi ve bunu fark etmiş olmalı ki masadan kalkıp gitti aslında giderken bir şeyler dedi ama ben çok duymadım . Yeni içkilerim masama gelirken Lisa beni tamamen unutmuş gibiydi yanında kırmızı mini etekli kadın onun içine düşüyordu ve Lisanın boynunu öpmeye başladığında gözlerimiz yine buluştu bu sefer kızgın bakan ben olmalıyım ki yüzünde ki çarpık gülüş gözümden kaçmadı.

Ava giderken avlanmıştım....

Sahte Juliet (girlxgirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin