Oyun bittikten sonra Sinem'i salon dışında bir kafenin önüne park ettiğim aracımda bekliyordum birazda gergindim çünkü çocukta salondaydı ve ben sinemi yalnız bırakmıştım , tamam ortalık kalabalık ama o çocuğa ne kadar güven olabilir ki...Sinem arabama doğru gelirken tahminimde yanılmadığımı gördüm, belirli bir mesafeden onu takip eden oktayı gördüm. Sevgilim farkında bile değildi. Arabaya bindiğinde beni öpmesine müsaade etmeden kontağı çevirdim suratımda ki ifade biraz sertti sanırım o bıcır bıcır konuşan kız ses çıkartmıyordu , ana yola çıktığımızda derin bir nefes verdim aracı yol kenarında bir boşluğa çektim ve sevgilimin ceketini tuttuğum gibi dudaklarını hapsettim ,bu anı bekler gibi ağzımın içine inlemesini bıraktı.
-Lisa neyin var ?
-Bir şey yok bebeğim önemsiz şeyler , oyun çok güzeldi tebrik ederim sevgilim bu oyunla sağlam bir okul puanın oldu çok başarılıydınız ikinizde.
-Sevgilim yarın oyunu kutlamak için arkadaşlar bir eğlence düzenliyorlar gelmek ister misin ?
-Güzelim bu uygun olmaz ama ben senin öğretmenin statüsündeyim hala hem başka öğretmen gelecek mi ?
-Hayır sevgilim ama sen oyunu yöneten kişisin bence uygun olur ne dersin?
-Aslında olur hayatım güzel olur hatta çok güzel olur hem gözüm üzerinde olurdu
Evimize gittiğimizde ah evimiz demek ne güzel ikimizde çok yorgunduk güzelce duşumuzu aldık hafif bir şeyler yedikten sonra yatağımıza uzandık. İşte huzur. Sevdiğim kollarımda daha ne isterim ki o çocuğa da bir çözüm bulduk mu tamamdır.
Sabah olduğunda sinemle okula gitmek için çıkmıştık . Ben dışarda birkaç içim olduğunu söyledim onu önden gönderdim ve arabanın içinde bekledim. Uzaktan gelen çocuğu gördüğümde arabadan indim karşısına geçtim.
--Oktay Yılmazer !!!
-Ooooo kimler buradaymış okulumuzun en taş hocası bu şerefi neye borçluyuz suratındaki salak ifadeyi gömmek istedim o an
-Kes zevzekçe konuşmayı şimdi o leş kulaklarını aç ve iyi dinle ! sinem'in etrafında görmeyeceğim seni bir daha
-Nedenmiş o,? Kız çok ateşli, en az sizin kadar .
-Kapa çeneni düzgün konuş seni ikinci kez ikaz etmeyeceğim
-Uzak durmazsam ne olur LİSAA ağzını yayarak söylemişti tam öldürmelik
-Bir sonraki beni görüşün aldığın son nefes olur oktay Gözlerimin yandığını hissediyordum o ise ağzında sakız laçka laçka duruyordu hala
-Lisa ne var biliyor musun , şu anda onu daha çok arzuladım. Zihnimden onu nasıl becereceğime dair sahneler geçiyor , Nasıl olsa beni engellemiyor ona ulaştığımda bu pozisyonları ona sormak isterim tekrar
-Ne saçmalıyorsun sen!!
-AA senin haberin yok mu biz mesajlaşıyoruz telefonunda whatsapp kısmına gelip ekranı bana gösterdi çok kısa bir süre gördüm ama lisanın resmi vardı ve yazılar
-Sen onu böyle koruyorsun ama boşa kızın da bende gönlü var
-Seni gebertirim oktay
-Sen ona aşık falan mısın taş hocacığım aslında ayrılmak istemezseniz ikinizi birden becerebilirim ne dersin ?
Sağlam bir tokat indirdim yüzüne ,iyice yaklaştım ölüm fermanına imza attın oktay ben Lisa TANER sana sözüm olsun huzurla aldığın son nefesler bunlar olacak.
O kahkaha atarken sinirle okula gittim ama burada bu sinirle duramazdım geri arabama gittim
Mesajlaşıyoruz ne demek sinem bana neden bunu söylemedin allah kahretsin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahte Juliet (girlxgirl)
RomanceHer şey bir oyunla başlamıştı. Erkek arkadaşıyla yüzlerce insan önünde yüzyılın en güzel oyununu oynamak, insan daha ne ister ki. İnanıyorum ki Shakespeare bu oyunu bizim için yazmış olmalı. Romeo'm ve ben bu oyun için hazırdık. Ta ki "O" devre...