İngiltere'den yeni dönmüştüm ve özel bir üniversiteden eğitmen olmam için aldığım bir teklifi değerlendirme aşamasındaydım bizim çocuklarla biraz rahatlamak istemiştim ve bu şehirde olduğum zamanlarda rahatlamak için geldiğimiz havuz bunun için idealdi, her şey çok eğlenceliydi ta ki onu görene kadar, yanında çok yakışıklı bir çocukla içeriye bir alev parçası girdi bizimkiler bir şeyler anlatırken ben gözlerimle onu izliyordum yanında ki çocuğa emir vermesini izliyordum onun eline güneş kremini vermesini onun dokunuşları ile yüzünün aldığı şekli izliyordum nasıl da kendinden emindi, arkasında ki çocuğun ona olan bakışlarından nasıl aşık olduğunu görebiliyordum haksız da sayılmaz değil mi?
Havuza girdiğini gördüm ve o tam oradayken bizimkilerden birisinin havuza atlayıp kızı suyun altına gömdüğünü gördüm delici bakışlarımı çocuğa dikmiştim hiç aldırış etmiyordu cezasını daha sonra verecektim. Kız ateş parçası gibi bize doğru geliyordu kaydığını gördüm koşmak istedim ama hemen toparladı şimdi karşımda durmuş sinirli sinirli gelmişken anlamsızca bakıyordu ayak bileklerimden yukarı doğru gözleriyle beni süzdüğünü gördüm göğüslerimde oyalanıp gözlerime baktığında ona gülüyordum tanışmamız bu şekilde olmuştu ben özür dilemiştim arkadaşım için, bu benim için yeni bir durumdu elimi uzattım tanışmak için adı sinemmiş ne hoş oysa ismi alev olsa daha güzel olurmuş neyse dönüp gidişini izledim keşke elim daha fazla elinde kalabilseydi kim bilir bir daha ne zaman görebilecektim.
Okul günü geldiğinde biraz geç kalmıştım her gören öğretim görevlisinin kadın/erkek fark etmeksizin beni oyalamasıyla zamanında giremedim sınıfa. Sınıftan içeri girdiğimde ergen tepkileri beni karşıladı oysa ben tek bir yere odaklanmıştım o buradaydı tam karşımdaydı bu nasıl bir tesadüftü . Beni fark etti ve tanıdığını anladım çünkü bende onu tanımıştım havuzda ki ateş parçası beni baştan aşağı süzüyordu...
Ders sonrası okulda ki hayran bakışları görmemek olanaksızdı ancak benim kendime olan farkındalığım ve soğuk duruşum ile kimse sınırlarını aşmaya cesaret edemezdi asla , ben istersem birisini hayatıma alırım benim kurallarımla tabi. Akşam ilk günü atlatmanın şerefine özel bir clup'tan yer ayırttık , Jale'nin çok ısrarı ile özel bir loca ayarladık nedenini biliyordum bana rahatça yaklaşmak istiyordu, asla vazgeçmiyordu çok seksi bir kadın olması karşı koymamı zorlaştırıyordu.
Yerimize geçtiğimizde gözüme bir renk parlaması denk geldi karşıma baktığımda yine o oradaydı her yerde karşıma çıkmak zorunda mıydı bu, o benim öğrencimdi ve karşımda şu anda yaptıkları ile normal düşünmekte zorlanıyordum bana bakıyordu ama o esnada sevgilisi onun boynunu öpmekle meşguldü ama o bana bakıyordu bense ona kilitlenmiştim resmen gözlerimi alamıyordum birden ayağa kalkıp dans etmeye başladı arkasına oğlan geçti ve elini cama dayamasıyla tek kaşımı kaldırdım çünkü hala bana bakıyordu kendimi oyalamak için etrafıma bakarken jale çoktan kucağıma oturmuş boynumu emiyordu ve o yine bana bakıyordu birden kalkıp dışarı çıktı bende locadan çıktım anlayamamıştım ne olduğunu onu bulup konuşmalıydım yanında sevgilisi vardı ama bana bakıyordu benden mi etkilendi yok artık ne saçmalıyorum..
Onu bulamadım ama çıkmışken sigara içmek istedi canım, tam sigara içerken yine gözlerim onun alev saçlarını buldu sigara uzattım ancak bana öyle bir bakıyordu ki içimden onu ters Çevirip duvara yaslamak geldi kendimi tutmalıydım sigarasını sakin kalmaya çalışarak yaktım ve içeri girdim fazla yakınlaşmıştık o benim öğrencimdi
Okul günü geldiğinde kendime bir söz verdim Lisa o ne kadar seksi olursa olsun o senin öğrencin ve sen sınırlarını bilen bir kadınsın derse girdiğimde bana bakışlarını gördüm içim titredi ancak soğuk durmam lazımdı ve öyle de yaptım ders sonrası bana bakmadan elinden tuttuğu gibi sevgilisiyle çıktı gitti keşke baksaydı nefes almak için bahçeye çıktığımda onu gördüm altında minicik bir şort üstünde spor sütyeni ile yanımdan geçti gitti dokunduğu herkesi peşine takarak sahanın ortasına geldi belli ki voleybol oynayacaklar gözlerime şenlik çıkmıştı o bilmiyordu tabi bunu her zıplayışında göğüslerinin hareketleri artarken bana döndü ve bakışlarımız yine kilitlendi o anda suratına yediği topla yere serildi yanına koştum elbette ona top atan ve derste bana saygısızlık yapan çocuğu yine haşladım . Sinemi alıp önce revire sonra hastaneye götürdüm bir hafta gözetimde kalması gerekiyormuş başkasını bulabilirdim ama benimle kalacak diye direttim nedenini biliyordum ah tabi , sözde uzak kalacaktım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahte Juliet (girlxgirl)
RomanceHer şey bir oyunla başlamıştı. Erkek arkadaşıyla yüzlerce insan önünde yüzyılın en güzel oyununu oynamak, insan daha ne ister ki. İnanıyorum ki Shakespeare bu oyunu bizim için yazmış olmalı. Romeo'm ve ben bu oyun için hazırdık. Ta ki "O" devre...