Soner- Neler oluyor

1.5K 78 9
                                    

Sinem...

Benim tek aşkım  sevgili olmamızın öncesinde  uzun yıllar süren bir geçmişimiz var her şeyden önce iyi bir dosttuk  ama içimde ki hislere birkaç sene önce dur diyemedim ve ona çıkma teklif ettim zaten hep beraber zaman geçiriyorduk ama sevgilim olmasını istedim, o okulun en popüler kızıdır  aslında girdiği her yerde ilk ilgi çeken kişidir, onu anlatmaya  ne kelimelerim ne sayfalarım ne zihnim yeter her şeyimle onunla doluyum ilgim, aklım, kalbim, zihnim , sevgim, kıskançlığım, öfkem, nefretim,  gündüzüm , gecem...

Flörtöz bir kişiliği olsa da benim sevgilim olması bana yetiyordu ona  asla karışmazdım zaten buna müsaade etmezdi havuza gittiğimiz güne kadar her şey  güzeldi keşke  hiç gitmeseydik o gün  oraya...

Havuzdayken üstüne doğru atlayan bir çocuk vardı aslında gidip yakasına yapışmak istedim ama sinem böyle güç gösterilerini aslında maçoluğu sevmezdi bana göre bunca yıl böyle  tepki gösterenlere nasıl kızdığını biliyorum ve onu izledim havuzdan çıkıp o grubun yanına gittiğinde onu izledim ateş gibi gitmişti  ama dönerken önemli değil olur öyle şeyler dediğini duydum suratında garip bir ifade vardı beni bile görmedi havlusunu alıp çıktı gitti...

Okul günü geldiğinde etraftan konuşmaları duyuyordum yeni bir kadın hocadan bahsediyorlardı ve sınıfa girdiğinde gözlerime inanamadım o havuzda sinemle konuşan kadın,  bakışlarını yanımda ki kıza odaklamıştı ve sinemin de ona  kilitlenen bakışlarını gördüm neler oluyor ?

  Ders sonrasında bara gittiğimizde her şey çok güzeldi özel locamızda dans ediyorduk arkadaşlarla içkiler önümüzde bir dolup bir  boşalıyordu  karşımızda ki locada hareketlilik oldu ben o esnada sinemi öpüyordum ama bir anda sinemde ki tepkisizliği fark edip  baktığı yere odaklandım, lisa... Bakışlarını yine bize kilitlemiş bakıyordu anlamıyordum bana mı bakıyordu.. Birden sinem kalktı önümde dans etmeye başladı bende benim bir sevgilim var gösterisini sahnelemek için lisa'ya doğru sinemi ters cevirip cama yasladım ve öpmeye başladım gözlerimi lisa'ya diktim meydan okurcasına ancak onun baktığı  yer benim gözlerim değildi..

Diğer geçen günlerde sinem durgundu , sinirliydi, bir an gülerken bir an sanki plan yapıyor gibiydi bense ona hediyeler alıyor güldürmeye çalışıyordum hep. Voleybol oynadığımız  gün sinemin yüzüne çarpan top sonrası ışık  hızıyla yanımıza gelen kadını görünce yine şaşırdım  daha yeni gelip nasıl böyle davranabiliyordu  öyle bir bakıyordu ki  yaklaşamadık ,sevgilimi alıp revire götürdü bize de burada kalın uyarısında bulundu hadsiz.

 Revirden sonra öğrendim ki onu hastaneye götürmüş ve akabinde evine götürmüş tamam ailemle o akşam  yurt dışına çıkmam gerekiyordu ama sinemden önemli değildi kalabilirdim sonradan öğrendim ki bir hafta orda kalacakmış birden dışarda kalmıştım sanki , insanların garip bakışları da buna eşlik ediyordu biz onunla hiç ayrı kalmamıştık arkadaşken bile hep yan yanaydık bizi okulun en  yakışan çifti seçmişlerdi.

İlk günlerde sineme ulaşmam zor oldu ama sonraki günlerde aramız güzelleşti ve onu evinden almaya gittiğimde kucağıma atlaması ile içim huzurla doldu iyiydik sinem iyiydi ve bana güzel bakıyordu bence sorun yoktu sinemi öperken kadının kapıdan bize sinirli bakışlarını gördüm ve sinemi elinden tutuğum gibi arabaya yönlendirdim neler oluyor ?

Koridordan geçerken  , sınıfta , farklı bir ortam da ya da bir barda lisa ile denk geldiğimizde herkese öldürücü bakışlar  atan kadının sinem'e bakarken gözlerinde ki yumuşamayı görüyordum ama sinem ona bakınca soğuk bakışlarını çekiyordu gözlerine anlamıyorum anlamıyorum anlamıyorum bir erkek olsa gidip hesap soracağım lan sen benim sevgilime mi bakıyorsun diye tabi sinemin haberi olmadan ama o bir kadındı ve  hocamızdı  şimdi sevgilime niye bakıyorsun da denmez ki ne alaka yani onu mu yiyecek :)

Sahte Juliet (girlxgirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin