Sinem'in Mezuniyeti

960 59 0
                                    

**Lisanın ağzından **

Sonunda güzel günlerin başlangıcına adım atmıştık bugün Sinem mezun oluyordu artık yeni hayatımıza adım atabilirdik.

Kutlamanın olacağı alana beraber gidiyorduk, beraber görülmek aslında benim uzun zamandır umurumda değildi insanların ne dediği ama sinemin üzülmemesi için samimi davranmaktan geri çekiyordum kendimi ve sinemde beklemişti sırf bana laf gelmesin diye hala beni düşünüyor güzel sevgilim.

Babamın özel  limuziniyle alana gittiğimizde  araçtan inip sinemin yanına gitmiştim ben hala tereddüt içindeydim ama o elimi cesurca tuttuğunda çevreden insanların mırıltılarını duydum şaşkın ifadeler ,el çırpmalar, tebrikler, tepkiler hepsi iç iç...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Babamın özel limuziniyle alana gittiğimizde araçtan inip sinemin yanına gitmiştim ben hala tereddüt içindeydim ama o elimi cesurca tuttuğunda çevreden insanların mırıltılarını duydum şaşkın ifadeler ,el çırpmalar, tebrikler, tepkiler hepsi iç içeydi ama sinem bunları umursamadı ve bana yanaştı yere düşen başımı kaldırdı ve öptü beni o kadar insan içinde hem de...

Onun güçlü duruşu beni de kendime getirdi ve beliyle onu kendime çektim ve tutkulu son bir öpüşle elinden sıkıca tutum içeri doğru adım attık.

Kınayan eski kafalı kişileri es geçip yerimize geçtik , güzel bir mezuniyet töreniydi. Sinemle sonerin oynadığı oyun okul puanlarına güzel bir etki etti ve güzel bir derece aldılar.

Zorlu geçen bir süreç oldu bizim hikayemiz aslında onu ilk kez gördüğümde havuzda bana sinirle yürürken onun başıma bela olacağını anlamıştım ama hayatımın kadını olacağını bilemezdim.

Bundan sonrası bizim için artık daha güzel olacak eminim...

Güzel bir dans müziği başladığında kimseyi umursamadan onu ellerinden tutup dansa kaldırdım ve alnımı alnına dayadım çalan şarkıyı gözlerine bakarak mırıldandım ve kulağına fısıldadım

"Senden önce atmayan kalbime atış oldun , hoşgeldin kadınım"

-Tören sonrası seni bir yere götüreceğim bana çepil çepil bakıyordu sanırım biraz duygulandı

ağlama sevgilim bundan sonra hep güleceğiz merak etme.....

Sahte Juliet (girlxgirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin