Sinem-Hemşire Hanım

2K 96 10
                                    

..." emredersiniz efendim" dedim arkasını yan döndü "aferin ufaklık" dedi ve çıktı.

Ben ise yerimde tepiniyordum sensin ufaklık diye

............

Çok lüx bir villanın önünde durduk kapıyı görevliler açtı "hoşgeldiniz lisa hanım" dedi görevli hepsi de çok şık  takım elbiseler giymiş çok jantiler gözüm hizmetçilere takıldı hepsi siyah kısa etekliydi ne değişik diye düşündüm benim evimde hiç böyle değiller aklıma not edeyim de öyle yapsınlar pek tatlılar aklım ne kadar karışık kim bilir neler diyorum , onun kolunda girerken "iyiyim bırakabilirsiniz beni lisa hanım" dedim bana şöyle bir baktı ama ikna olmamış olmalı ki " her şeye itiraz ediyorsun sinem biraz söz dinle " dedi ve ben tabi ki ben söz dinlemek ha kolundan çıktığım gibi yürümeye başladım ama kafam bana oyun oynayarak  sağa sola gitmeye başladı ellerim havada dengeyi bulmaya çalışırken yine o sert ton " dikkat et sinem neden bu kadar dik kafalısın" dedi ah bebeğim sen daha dik kafa görmedin  "siz niye sürekli beni azarlıyorsunuz" diye ona döndüm çok kızacaktım çok ama nasıl bir anda döndüysem aramızda ki mesafeyi hesaplayamadım tabi  burun burunaydık 

Çok lüx bir villanın önünde durduk kapıyı görevliler açtı "hoşgeldiniz lisa hanım" dedi görevli hepsi de çok şık  takım elbiseler giymiş çok jantiler gözüm hizmetçilere takıldı hepsi siyah kısa etekliydi ne değişik diye düşündüm benim evimde hiç b...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

o bana bakarken ben diyeceklerimi geri plana atmak zorunda kaldım çünkü yine o delici bakışlarını gönderiyordu nefesim içine kaçtı  ayaklarım ile yerde tepindim ve arkamı dönüp gitmeye çalıştım bana anlamaz gözlerle bakıyordu haklıydı ben ne bok yiyordum kim bilir  kadına kendimce kızdım trip atamadım diye kendime kızıp yine kendim sinirlendim aahaha tavşan dağa küstü dağ orda sapasağlam ne yapıyor bu manyak diyor kesin. Geldi yanıma  beni evden içeri soktu ev onun kadar değişikti siyah ve kırmızı tonları hakimdi gören kont drakula şatosu sanacak beni salonda geniş bir deri koltuğa oturttu " ah sinem baş belasısın biliyorsun değil mi çıkar üstünü ben sana giyecek bir şeyler getireceğim" 

-hayır istemiyorum sizin bir şeyinizi! 

-nedenmiş küçük  hanım ne yaptım ben sana? 

- bana sabahtan beri fırça atıyorsunuz

- hayır sana fırça atmıyorum

- evet atıyorsunuz sınıfta attınız  hastanede attınız eve gelirken attınız daha ne olsun

- Öncelikle küçük hanım  bunu derken gelip dibime oturmasa iyiydi tabi yüzümün önüne gelen saçı kulağımın arkasına attı birincisi sınıfa girdiğim sevgilin olacak o tatlı çocukla öpüşüyordun   orası benim sınıfım ve benim bir otoritem var seni elbette  uyaracaktım, ikincisi hastanede evde tek  kalabileceğini iddia ediyordun ki bunun için yedin fırçayı beyin sarsıntısı ciddi bir durum yalnız başına bir şey gelirse müdahale edilemez"  

-iyi de size ne?   

- Üçüncüsü  hiç beni dinlemiyordu bu kadın keşke bana öyle yavru kediymişim gibi bakmasa bu seferde çenemden tutup yukarı kaldırdı yüzümü ezberler gibi eve girerken düşme pahasına  yalnız girmek istedin ki bu fırçayı bu yüzden yedin düşüp kendini tekrar incitebilirdin zaten başın , kalçan ağrıyor bunu derken  sağ eli başımda sol eli ise kalçamda ağrıyan yerlerdeydi  ısı gücüyle tedavi varsa sanırım şu anda tedavi oluyordum ,neler düşünüyordum öyle !

-Bana bir şey olması neden sizin umurunuzda ki daha kaç gündür beni tanıyorsunuz ben insanların bana acımasını istemem lisa hanım

-Öncelikle ben sana acımıyorum seni koruyorum

-Neden?

tabi ben soru sormamışım gibi ayağa kalktı   cevap bekliyordum ama boşa tabi o kendi işine bakıyordu " ne yemek istersin"  

-Size bir soru sordum ama?

-Pizza söylüyorum neyli olsun?

cevap alamayacağımı anlayıp  pes ettim tarihimde bir ilktir ben pes ettim pesssss "mantar dışında her şey olabilir"   "tabi ki küçük hanım, mantar sevilmiyor not edildi" sanki sürekli beraber yiyecekmişiz gibi not falan alıyor alem kadın aklımdan bir hafta aynı evde olacağımız geçti. "Sen dinlen ben üstümü değiştirip geliyorum " dedi ben uzandım ne kadar rahat bir koltuk bu böyle ilaçların etkisiyle sanırım uykum gelmişti birden koltukta bir hareketlenme oldu gözümü açtığımda  manzaram

Koymuş elini koltukta bana böyle bakıyor, açmış saçları makyaj yok suratta  içimden sen insansan diğerleri ney dedim ama bir saniye dudaklarım niye oynadı birden bunu sesli söylediğimi idrak etmemle yerimden sıçramam bir oldu ve başım döndü beni a...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Koymuş elini koltukta bana böyle bakıyor, açmış saçları makyaj yok suratta  içimden sen insansan diğerleri ney dedim ama bir saniye dudaklarım niye oynadı birden bunu sesli söylediğimi idrak etmemle yerimden sıçramam bir oldu ve başım döndü beni aniden tuttu oturttu koltuğa bu esnada attığı kahkaha ile nasıl utandığımı ben biliyorum " ney ney ney  bir daha söyle bakim" dedi " yok bir şey demedim ben" diye kıvırmaya çalıştım yersen tabi o ise gülmeye devam ediyordu. Yanıma yaklaştı  " ben insansam diğerleri ney mi ? bilmem sen söyle " dedi nefesini duyabiliyordum yine  kapı çaldı evet kapı çaldı o hala bana bakıyordu "kapı" diyebildim o da evet kapı dedi gözleri dudaklarımdaydı ben yutkunmakla meşgulken hizmetçilerin ayak sesi ile benden uzaklaştı çok şükür yoksa kalp atışlarımı duyabilirdi kalbim bana neden ihanet ediyorsun neler oluyor senin bir sevgilin  var kendine gel adam ol yada kadın ol neyse işte .

Pizzalarımızı yerken çok aç olduğumu fark ettim yanına envaye çeşit sos söylemişti en sevdiğim soslardan hem de . Yemek yemek bana büyük bir zevk verir her zaman bir dilimi ısırdığımda mmmmmm diye bir ses çıkardım  dudaklarımda ki sosları yalarken gözlerimi açtım ve  tek kaşını kaldırmış yine dudağını dişliyordu neden böyle yapıyordu anlamadım ama ben yemeye devam ettim bana " sinem bir daha hatırlat seninle pizza yemeyelim" dedi " neden" diye sorduğumda yine cevap vermedi  " ama  siz bana hiç cevap vermiyorsunuz lisa hanım"  dudaklarımı büzerek  söylemiştim bunu " of allahım seninle ne yapacağım ben bir hafta  ben duşa giriyorum bir şey istersen hizmetçileri çağır" dedi ve gitti bana kızdı sanırım ama ben ne yaptım şimdi dedim içimden üzülerek cidden bozulmuştum sorguladığım için mi kızmıştı. 

Yemek yiyince odaları gezmeye başladım koridorun ucunda solda ki oda dikkatimi çekti çok şıktı içinde büyük bir kitaplık vardı ben kitap okumayı  çok severim içeri yöneldim çok geniş bir yatak vardı sanırım 3 kişi  rahat yatardı kitaplığa yöneldim  ben kitapları incelerken kendi kendime mırıldanıyordum "ne söyleniyorsun kendi kendine "  diyen sese döndüm manzara şu karşımda lisa  üstünde tek parça bir havlu uzun kuzgun renk saçlarından akan damlalar omzu kapıda bana bakıyordu ben de ona bakakaldığımı " ne o çok mu beğendin " demesiyle fark ettim " özür dilerim şaşırdım birden" dedim. Yanıma yaklaştı banyoda kullandığı duş jelinin kokusunu  alabiliyordum benden uzun olmasının verdiği avantaj ile karşımda dururken başımın yanından kitaplığa uzandı yine dibime girmişti bu kadın kesin beni test ediyordu kesin kesin ama ben sonerimi seviyordum seviyordum değil mi soner ah geldiğimden beri aramadım çocuğu " bak bu kitabı oku öneririm" diye bana bir kitap gösterdi "şimdi müsaadenle giyinmek istiyorum dilersen burada okuyabilirsin dilersen salonda bekleyebilirsin" ne burada mı o giyinirken mi yine oradan nasıl kaçtığımı bilmeden salona ilerledim arkamdan güldüğünü duydum.

Tanrım sen aklıma mukayyet ol....

Sahte Juliet (girlxgirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin