Sinem- Korku

1.4K 80 3
                                    


Oyun hazırlıkları çok güzel  gidiyor lisa ile aramızda değişik bir durum olsa da oyuna odaklanmaya çalışıyordum ben ona baktığımda o gözlerini kaçırıyor onun bana baktığını hissettiğimde ona bakmasam da kızarıyordum  , soner tarafsız bölge olduğu için en azından benim için ona  yakın duruyordum lisa ile arama en az  5 adım mesafe koymaya özen gösteriyordum o akşamdan sonra...

                               1 HAFTA ÖNCE 

Mekan çıkışı bileğimde ki acı ile eve gitmek istemedim çünkü bileğim kadar içim de acıyordu, orada resmen bir adam tarafından taciz edilmiştim ve kimse  buna engel olmamıştı ,en yakın arkadaşım! mert bile  ya lisa olmasa  ah tanrım adamın leş nefesini şu an bile hissedebiliyorum bana giderken bu iş daha bitmedi diye bağırıyordu. Lisa belimden beni çıkardığında ona sığındım  titriyordum o ise  güçlü olmamı onun yanında kimsenin bana dokunamayacağını söyleyip beni telkin ediyordu.  Arabayla ona gittiğimizde misafir odasını bana hazırlatmıştı bile bunu ne ara yaptı hiç bilmiyorum  kendimi hemen yatağa attım, yatağın üstünde  giymem için şeyler bile vardı tam benim bedenime göre buna şaşırsam da o an aklım orda değildi  ağladım ne kadar ağladım bilmiyorum ara ara kapımın açıldığını duyuyordum korkmuş ve kırılmıştım . Yine ağladığım sıralarda kapım açıldı sırtım kapıya dönük dizlerim ise karnıma doğru çekilmiş cenin pozisyonundaydım içime kapanmak istiyordum, yatağın hareketlendiğini hissettim hiçbir şey söylemeden bana yaklaştı tüm vücuduyla beni saracak şekilde arkamdaydı sırtımda  göğüslerini ve nefes alışını hissediyordum kolları öne doğru kollarımı sardı ve beni iyice kendisine çekti, şu an onun içinde kaybolmuştum resmen 

-Artık ağlama yoksa buradan kalkıp o adamı  bu şehirden sürebilirim 

ama buna engel olamıyordum

-Ağlamana dayanamıyorum 

daha çok ağladım bu sefer hıçkırıklarımda buna eşlik etti kendime lanet ettim ama bunu durduramıyordum saçlarımı yana çekip omzumu öptü ve Bunu yapan adamdan hesabını sormam lazım o zaman müsaadenle dedi sırtımda ki nefesi gittikçe uzaklaştı bedeni benden ayrılıyordu kolumun üstünde ki ellerini tuttum

-GİTME LİSA!

Tekrar bana sarıldı sanki dünyada ki her şeyden korur gibiydi , kısa bir süre sonra ondan gelen sıcaklık ve güven  hissi ile uykuya dalmışım. Kimseyle aynı yatağı paylaşamazdım ben ama o gece dünyanın en huzurlu uykusunu çektiğimi anımsıyorum.

Sabah kalktığımda boşluk hissi sardı bedenimi o  yoktu yatağın kenarında bir not vardı.

             - Senden uzak durmam lazım, beni affet... 

Gitmişti hem de nedenini anlamadığım ve hiçbir açıklama yapmadan

           1 HAFTA SONRA 

O bir haftalık süreçte  bir kere bile bana bakmadı, adımı anmadı , yanında ki öğretmenlere gülüp eğleniyordu gülümsüyordu gülüşünü benim dışımda herkese sunuyordu ben ise mutsuz, huzursuz ruhsuz ve dalgın bir şekilde geziniyordum ortalıkta herkes soner bile neler olduğunu anlamaya çalışıyordu ama ne diyebilirdim ki içimde bir boşluk var ve sadece o gülse dolacak mı, lisa'ya bağlandığımı mı, onun beni artık umursamadığını mı    o gece bana sanki dünyasında ki en önemli şey gibiymişim gibi sarılmadı mı ben mi yanlış  hissettim, belki mutsuz olduğum için basit bir teselliydi ama omzumu öperken kokumu içine çekişini hissettim bir insan bunu neden yapar ki bu kadar  umursamıyorsa.

Oyun eğitimlerimizi aksatmıyordum profesyoneldim ben sonuçta ,bunun eğitimini alıyorum.  Bu esnada  bana hitap ederken sadece juliet diyordu oyuna adapteydik adımı ansa keşke adımı ansa sadece bazen kendimi kaptırıp ona bakıyordum buz gözlerine, buz yüzüne buz duruşuna , o böyleyken  ben nasıl üşümem ki. 

Oyun çalışmamız bittiğinde kendimi dışarı attım geriye baktım ama  yine bana bakmıyordu yavaş gidiyordum arkamdan topuk seslerini duydum hızlıydı evet sonunda benimle konuşacak sanırım yüzümde  ilk defa gülümseme oluştu  ama o yanımdan geçip gitti  çıktığımızda arabasına biniyordu ve bir süre onu izledim ne kadar güzeldi bir kadın ancak bu kadar güzel olabilir tanrım beni neyle sınıyorsun, ellerini direksiyona koyup gözlerini kapattığını gördüm  benimle alakalı olamazdı , olsa çoktan gelip konuşmuştu.

Okul bahçesinden çıktım bu gün yürümek istiyorum arabamı okul bahçesinde bıraktım yürürken  dalgındım yanıma bir çocuk geldi " abla abla abla " baktım bit kadar bir şeydi "abla köpeğimin ayağına bir şey oldu" tam kalbimden vurmuştu beni "bana yardım eder misin"  "nerde köpeğin" "abla köşede hemen" dedi bende peşinden gittim  tam köşeyi  döndüğümde bir el ağzımı kapattı nefes alıp bağırmaya çalıştım ama gözlerim kararmıştı  son düşüncem şimdi sıçtın sinem olmuştu.

Gözlerimi açtığımda bi arabanın arka koltuğundaydım lüx  bir araçtı deri koltukları hissettim karşımda ki görüntüyü  görmem ile kanım çekildi bu o akşamki adamdı

 -Günaydın prenses

-Sen ne halt ettiğini sanıyorsun manyak herif

-Aaaaa sevgilinle doğru konuş

-Ne diyorsun sen be

-Bundan sonra benim olduğuna göre buna alış derim prenses

-Ben senin hiç bir şeyin olmam gerizekalı

-Sen öyle san şimdi balayımız için güzel bir yere gidiyoruz

-Ne saçmalıyorsun sen ben seninle hiç bir yere  gitmem  ona doğru yönelim  vurmaya başladım o an yüzümde hissettiğim acı ile kendimden geçtim...

Ne kadar zaman geçti bilmiyorum bir evdeydim daha doğrusu bir odadaydım  ellerim  ayaklarım bağlı belimden bir koltuğa sabitlenmiştim ağzımda bir bant vardı anın şoku ile nefes alamadım sonra kendimi sakinleştirmeye çalıştım  yaptığım meditasyonlar işe yaramıştı kendimi en azından nefesimi düzene  sokabilmiştim ben  koskoca sinem yiğit ne hallere düşmüştüm. Köpek ha, sen bu kadar saf mısın be kızım of allahım kafam lisa ile o kadar doluydu ki ne mantıklı ne değil bilmeden düşmüştüm tuzağa.

Göz yaşlarım benden habersiz yanaklarımı  ıslatıyordu...

Dışardan gürültüler ve silah sesleri geliyordu yaşadığım korku iki katına çıktı  başıma daha fazla ne gelebilir ki korkuyordum ilk defa bu kadar korkuyordum.........

Sahte Juliet (girlxgirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin