*** Sinem***
Hararetli geçen bir duş macerası sonrası telefonum aklıma geldi en sonunda babam mesaj atıp nasıl olduğumu sormuş en son dün gece 21:00 suları, sonrasında soner aramış ve diğer arkadaşlardan gelen bir miktar arama ve mesaj vardı. Onlara dönüp cevapladım soneri aradım milleti galeyana getirme potansiyeli olan bi o vardı.
-Sinem sen neredesin? kimse sana ulaşamıyor neler oluyor evde de değilsin babam sanırım geldiğim yeri söylememişti akıllıca.
Şimdi ona neler olduğunu nasıl anlatayım ben , geçiştirdim tabi biraz. Ne diyecektim birileri beni kaçırdı sonra lisanın mafya babası beni kurtardı mı?.
En başta lisayı nasıl açıklayacaktım ah tanrım evet ben lisayı nasıl açıklayacağım bunları düşünürken soner karşıdan bana seslendi bir kaç şey uydurdum kapattım zaten o da şu anda çok üstelemedi görüştüğü birisi olduğunu biliyordum, telefonu kapatırken haftaya oyun günü hazır mısın dedi. Evet hazırdım her zaman en sevdiğim hikayeydi ve lisa sayesinde hayatıma renk katan bir şey daha o olmuştu. Üstüme onun kıyafetlerine uygun kombin yaparak okula doğru yola çıktık şimdi okula beraber gitsek nasıl görünür. Ben onun ellerinden tutup girmek istiyorum ama o öğretmen ve ben öğrenci olarak onun başını ağrıtabilirim. Yine de beni ayrı göndermek istemediğinden arabasını okul yanında olan otoparka park etti sanki yolda karşılaşmışız gibi giriyorduk okul girişinden .
Yanıma arkadaşlarım gelirken lisa;
-Sinem görüşürüz konuştuğumuz gibi son kontroller için ders sonrası oyun salonunda görüşürüz dedi suratında o bilindik buz kraliçesi duruşunda ama ben biliyordum nedenini kimse anlamasın diyeydi içim biraz burulmadı değil bu mevzuyu konuşmamız lazım. O okula giderken matematik öğretmenimiz kemal yine onun yanında belirti ah lanet olsun bu içimde ki his ne şimdi?? Koluna mı girmeye çalıştı lisa'nın o oha
-Ne oldu sinem diye soran leman'a döndüm
-Noldu ki canım
-Nereye bakıyorsun öyle sinirli sinirli o tarafa baktılar ama onlar allahtan içeri girmişti çoktan
-Hiç bir şey yok hadi girelim içeri onu gözümden kaçırmaman lazım o adama hiç güvenmiyorum ben
***Lisa***
-Ah sevgilim evden çıkabildik en sonunda
Arabada ona gülerken o benim boşta kalan elimi tutuyordu
-Okula beraber giremeyiz biliyorsun değil mi ?
yüzü düştü ama şu anda buna bir çözüm bulana kadar böyle olsa iyi olurdu arabayı park ettik ve okul içine yöneldik arkadaşları çevirdi etrafımızı ona bir şeyler söyleyip içeri yöneldim arkama baktığımda beni izliyordu yanıma yaklaşan kemal'i gördüm ah bir bu eksikti tekrar geriye baktığımda sinemin bakışlarında ki delici sıcaklığı hissettim başım dertte sanırım.
Öğretmen öğrenci ilişkisi etik kurulda uygun bulunmazken hele ikisi de aynı cinstense özellikle bu ülkede buna ne derece kötü baktıklarını tahmin edersiniz ,şimdilik gizli kalmalıydı ilişkimiz ,zaten sinemin son senesi beraber buradan gidebilirdik nasıl olsa , ama okul bitene kadar gizli kalsa iyi olur bu yüzden kendimizi tutmamız önemli ben bunları düşünürken bir yandan kemal benimle konuşuyordu ama onu dinleyemiyordum çünkü bir çocuk sinemin yanındaydı ve tanımıyordum.
Kemali çevirdim çocuğa doğru
-Bu kim daha önce görmedim kemal'e çocuğu sordum
-Daha önce görmedim ne geziyor burada yeni öğrenci mi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahte Juliet (girlxgirl)
RomanceHer şey bir oyunla başlamıştı. Erkek arkadaşıyla yüzlerce insan önünde yüzyılın en güzel oyununu oynamak, insan daha ne ister ki. İnanıyorum ki Shakespeare bu oyunu bizim için yazmış olmalı. Romeo'm ve ben bu oyun için hazırdık. Ta ki "O" devre...