*****3 ay sonra*****
------------------------------------------------
Hastaneden çıktıktan sonra artık emin olduğum bir konu vardı o da artık onsuz yaşamak istemediğimdi , bir süre terapiye gittik beraber , onu asla yalnız bırakmadım ve bırakmaya da niyetim yok aslında onun teni benim için artık bir uyuşturucu oldu. Kızıl saçları benim şelalem nefesi nefesim oldu. Ona dokunmadığım bir an olsun istemiyorum , Araba kullanırken bile bir elim onun dizinde oluyor sürekli ona temas etmek benim için huzurun eş anlamlısı oldu.
İlk zamanlar bana karşı kırgın olsa da ondan sadece benimle uyumasını istedim, ne kadar onu her görmem arzuyla dolmama sebep olsa da o istemeden onunla ilişkiye girmeme kararı almıştım. Uyurken Sırtı bana dönük yatmayı seviyordu nedenini sorduğumda bana sarılmanı seviyorum demişti. Gecelerimiz böyle geçti ona dokunmadan 2 ay geçti ve artık bana eskisi gibi gülüyordu. Buna katlanabilirdim onu çok kırmıştım ellerini her tutuşumda bileklerini görüyordum ve kendime lanet okuyordum o bunu bazen görüyor çenemi tutup kaldırıyor ve gözlerimden öpüyordu. Birbirimizin yaralarını sarıyorduk.
Geçen 3 ayın sonunda sevgilimi sıcak yatağımızda yatak başına bir not bırakarak evde bırakmıştım biraz da heyecanlıydım babamla konuşmam lazımdı aslında bu düşüncemi çok önce onunla paylaşmıştım daha sinem hastanedeyken, Eğer o beni affederse ondan vazgeçemem ve hayatımda daima kalsın istiyorum demiştim babama . Babam her şey bitsin konuşuruz diye bana sıkıca sarılmıştı ,bunun ne demek olduğunu ikimizde biliyorduk zaten çok uzatmadık.
Kapıdan giren yakışıklı babamı gördüm ve sarıldık.
-Hoş geldin güzelim
-Hoş bulduk babacım
-Neye borçluyuz bu ziyaretini bu erken saatte
-Sinem'e markete gideceğim diye not bıraktım babacım gizli geldim , biliyorsun sinem artık benim her şeyim ve müsaaden olursa onunla evlenmek istiyorum.
-Senin adına hatta sizin adınıza çok sevindim canım ama bu ülkede yasal değil biliyorsun nasıl olacak o iş.
-Evet babacım tam burada sen devreye giriyorsun bu şehirde sinemin başına istemediğim şeyler geldi ve ikimizde zaten burada olsak bırak evlenmeyi aynı evde kalmayı da geçtim istediğimiz gibi el ele bile gezemeyeceğiz bile. Bu yüzden senden burada ki mülkleri satmanı istiyorum
-Ama kızım..
-Ben çok düşündüm baba zaten bi ara sinemin ağzını aradığımda yaşayacağımız yer önemli değil istediğimiz şehre gidebiliriz mezun olunca dedi ve biliyorsun mezuniyet zaten önümüzde ki ay . Ben mezun olduğu gece ona evlenme teklif edeceğim alacağım cevabı da zaten tahmin edebiliyorum. Bu süreçte her şeyi hazırlamak istiyorum
-Peki planın ne?
-İkimizin de eğitim zaten var orda bir tiyatro okulu açmak istiyorum bunun için bana yardım eder misin?
-Tabi güzelim ben her şeyi hallederim
-Nerde yaşamak istiyorsunuz?
-İngiltere benim için oldukça uygun zaten bildiğim yer en azından benim alışma sürecim olmaz sinemi daha kolay adapte edebilirim.
-Tamam güzelim sen geçen zamanınızı güzelleştirmeye bak ben ev ve iş konularını hallederim sen lazım olunca imza için gelirsin
-Ama bu süreç aramızda kalsın babacım
Babamın yanından ayrıldığımda sırada evlilik teklifi için plan yapmak kaldı.....
Unutamayacağı bir sürpriz olmalı ki bir hayatımız bitip yenisi için taze bir başlangıç yapalım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahte Juliet (girlxgirl)
RomanceHer şey bir oyunla başlamıştı. Erkek arkadaşıyla yüzlerce insan önünde yüzyılın en güzel oyununu oynamak, insan daha ne ister ki. İnanıyorum ki Shakespeare bu oyunu bizim için yazmış olmalı. Romeo'm ve ben bu oyun için hazırdık. Ta ki "O" devre...