******Herkesin kalbine değeni bulmasını dilerim uzun bir bölüm sizinle yorumlarınızı bekliyorum *******
Sinem ile eve gelirken arabada yaramazlığı üstündeydi sanki o korku dolu anları ben yaşadım sanki evde silahlar patlamadı sanki karşısında bir adama işkence edilmedi, yanımda sanki bunlar hiç olmamış gibi oturuyordu ve yaramazlık yapıyordu onun gözünü biraz korkuttum ama uslu duracak gibi durmuyordu yine de konsantremi bozmadan eve sağ sağlim varabildik evde yalnız olmak istediğimden biraz da o huzurlu olsun diye çalısanları gönderdim. İkimizin de sakinliğe ihtiyacı vardı.
Onu duş için yönlendirdiğimde karnının acıktığını fark ettik sanırım bende acıkmıştım stresten, ona krep yapmak istiyorum ama neydi içeriği bilgisayardan bakmak en iyisi biraz un aldım un kesin vardı yumurtayı çıkardım ben uğraşırken arkadam da sesler duydum kafamı çevirdiğimde karşımda bornozla durmuş beni izliyordu ve pozisyonunun farkında bile değildi o konuşurken ben ona bakakalmıştım kızıl saclarından akan sular o bacakların duruşu kaslarının gerginliği ve göğüslerinin bir kısmının ortada oluşu...
Ona bu kadar zaman yakın durup dokunamamak zaten yeterince zordu bana, ben o haldeyken tek kaşını kaldırıp pizza yemeyi teklif ettiğinde o ilk pizza yediğimiz an geldi ikimizin de aklına bakışlarımızdan belliydi ,o böyle yaparken kendimi ondan uzak tutamadım o anda elim bornoz kemerine gitti onu duvara yapıştırmak geliyor içimden ama yaşadığı şok hala tazeyken ondan yararlanmak gibi olur mu bu beni tereddütte bırakıyor onu zor bela içeriye gönderirken bana peki efendim dedi yine küçük şeytan tam yakalayacakken odasına kaçtı oda kapısında ona birkaç ateşli şey söyledim arkada nefes alışını duyuyordum ah sen benim elime düşeceksin nasıl olsa alev kadın, o zaman gör sen buzlar kraliçesini...
Pizza geldiğinde odasından çıkmış geliyordu ben sakin kalmaya çalıştıkça onun yaptığı çekilecek dert mi şimdi ?
Altında sadece iç çamaşırı vardı bakışlarımı görünce "neee hiçbir istediğimi getirmemişler kotlar var hep evin içinde kot mu giyeyim" "e benimkilerden al" "haaayııııır seninkiler çok sert kalır bana göre ne varmış benimkilerde" "sana özel sende güzel duruyor onlar" "peki" dedim çünkü uzatamayacak kadar ona odaklanmıştı gözlerim üstünde beyaz bir atlet vardı sadece altında siyah dantelli iç çamaşırını zaten saymıyorum yukarıya çıkan gözlerim onun gözlerine bir türlü varamıyordu çünkü içine sütyen de giymemişti tek kaşımı kaldırarak sordum "tabi sütyende mi koymamışlar güzelim" "ahhh yok ben evde sütyen giymem" dedi o sırada ellerimi tezgahta ne kadar sıktığımı fark ettim ama sen benim sınırlarımı deniyorsun resmen yanıma yaklaştı ve biraz eğildi ben ondan öpücük beklerken önümde ki kutuları alıp iki tabak çıkardı onları dizmeye başladı sosları da bir kaba aldı ve sandalyesini yanıma çekti şimdi ben masanın ucunda o sağ tarafımdaydı
"peki güzelim bana bu kadar yakın pizza yemen senin için ne kadar sağlıklı "
-hmmm ne olacakmış bu kadar yakın olunca
derin bir nefes çektim sabır sabır sabır sabır
Pizzayı eline alışını üzerine sos döküşünü ve bunu resmen sanatsal yapışını izledim bunu yaparken gamzeleri çıkıyordu resmen çocuk gibi, bir kadın nasıl bu kadar çocuksu ve nasıl bu kadar seksi olabilir. Pizzayı ısırdığında o sesi çıkardı yine gözleri kapalı dünyanın en büyük zevkini yaşıyor gibiydi dudaklarımı ısırmaktan başka çarem yoktu o anda, o istemeden ona dokunamazdım deli gibi istesem de .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahte Juliet (girlxgirl)
RomanceHer şey bir oyunla başlamıştı. Erkek arkadaşıyla yüzlerce insan önünde yüzyılın en güzel oyununu oynamak, insan daha ne ister ki. İnanıyorum ki Shakespeare bu oyunu bizim için yazmış olmalı. Romeo'm ve ben bu oyun için hazırdık. Ta ki "O" devre...