Lisa'nın Sırrı

1.3K 82 3
                                    

Ailemden bahsetmem lazım size; Annem  İngiltere'de mesleğini çok profesyonelce yapan bir mankenmiş babam iş için buraya geldiği zaman annemin çıkmış olduğu bir defilede annemi görmüş ve tanışmak için onu yanına çağırtmış evet gidip çağırmamışta çağırtmış   öyle de kibarmış. Annem tabi bu kabalık karşısında yanına gitmemiş . Diğer günlerde annem her gittiği yerde babamla karşılaşmış bir süre sonra güzel jestler , hediyeler romantik davetler sonrası annem karşı koyamamış konuşmaya başlamışlar,  babam sürekli iş için  türkiye've diğer  ülkelere gidiyormuş bazen kısa süre bazen uzun süre gidişler oluyormuş ama her seferinde anneme dönmüş bana hamile kaldığında evlenmişler annemin anlattığına göre çok lüx bir ev almış  babam, ancak yine çok  durmuyor arada gelebiliyormuş evde sürekli korumalar varmış  , güvenlik kameraları ile tam anlamıyla kale gibiydi diye anlatır bana . Annem  mesleğini her sorduğunda italat ihracat diyormuş ama detay veren yok tabi. 

Babamın evde olmadığı bir akşam  kapıda silah sesleri duymuş annem  beni de alarak odasına koşup kapıyı kilitlemiş babam özellikle bu odanın kapısını ultra güvenli olacak şekilde değiştirmiş annem nedenini sorduğunda güzelim ben burada olmuyorum allah korusun bir  hırsız gelir başka bir bela gelir kapıyı kitlersen kimse giremez sadece içerden sen şifre ile çıkabilirsin demiş , o günde aynı şekilde girmiş odaya ve kapatmış dışardan gelen gürültüler olsa da sağlamlaştırılmış duvar ve  insan geçmez kapı sayesinde çok bir şey anlamamış dışarda olanlardan. Birkaç saat içinde kapıda sesler olmuş sanırım açmaya çalışmışlar ama başaramayınca  gitmişler annem dışardan araçların gittiğini görüp babamı aramış olayı anlatmış babam ne  kadar sürdü bilmem ama geldiğinde annem odadan çıkabilmiş ve etraf ceset doluymuş evlerindeki çalışanlar, korumalar dahil herkes ölmüş ben görmedim tabi beni göremeden kucağına alıp çıkmış sonradan annemin öğrendiği babamın karanlık işlerde olduğu olmuş tabi hemen ondan ayrılmış ne kadar sevsem de böyle bir insanla olamazdım  lisa diye anlatır hep. 

Ben tabi babamla hala görüşürüm annem ondan kopsa da o benim babam sonuçta. Bar gecesi olayları ona anlattığımda benden adamın bir resmini istedi bende mert'in mekanına gittim ve güvenlik kamera görüntülerini alıp babama gönderdim bana bundan sonrası bende merak etme dedi sadece, hallederdi biliyorum. Barda o akşam adamın köpeğinin onun kulağına babamın adını söylediğine eminim yoksa oradan kolay çıkamazdık ben ne kadar kendime güvensem de adamın etrafında silahlı 10 adam vardı.

Klişe olacak ama söylemeden edemeyeceğim benim babam bir mafya.

İngiltere'de başıma gelen taciz skandalında da olayın üstünü örten babam olmuştu ona anlatmadığım için ve  beni o adamdan koruyamadığından yeterince canını sıkkındı şimdi biliyordum bu konunun bizzat benimle bağlantısı olmasa da bana o kız senin için ne kadar önemli diye sordu ona cevabım sanırım o benim herşeyim oldu. 

O zaman onun canı benim canım dedi

Şimdiden huzurluydum çünkü babam sözünü tutardı....

Sahte Juliet (girlxgirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin