Nefes'in ağzından

2.5K 74 35
                                    


Elimde tuttuğum kitabı  kenara bıraktığımda annelerime baktım eee ben yokum  burada 

-Güzelim  yazmaya bitirdiğimde sen yoktun çünkü ortada daha doğmamıştın

-Eeeee ben nasıl oldum?

-Nefesim aaa 18 yasına geldin bunu mu soruyorsun hala aahahaha   

-Yaaa anneeee, aneeeem benimle dalga geçiyor.

-ŞŞŞŞ uyandırma anneni bunu okuttuğumu görürse çok kıza

-Neymiş o kızacağım şey bakalım

Kitabı alıp gösterdim hikayenizi öğrendim ki hihihihih  

-Aşk olsun sinem :) o okutulurmu bir çocuğa

-Ama aşkım çok merak etti hikayemizi.  Ah çocuk  sevgilim diye kızdı anneme, hala büyümeyen çocuklarım benim. Lisa annem bize gelip sarıldı ve kucaklaşma topu olduk. Bu sevgi dolu ailede olduğum için tekrar şükrediyordum. 

Sizi seviyorum kadınlar dedim onlar beni  mıncırırken kahkahalarımız birbirine girdi.


--20 Yıl önce--

Lisa'nın ağzından

Deli gibi geçen balayı sonrasında  babam gerekli şeyleri hazırlamıştı zaten, sinemin de babasının rızasını alarak buraya  yerleştik . ilk sene düzenimiz oturması için  uğraştık ve hayallerimizde ki gibi bir  tiyatro  sanat okulu açtık, sinem bir yandan da bir editör arkadaşım ile tanıştıktan sonra ufak hikayelerle bir gazetede yazmaya başladı sonra bunlar yeterli gelmedi, bir akşam tanışma hikayemizi ona anlatırken arkadaşım bunu kitap yapalım bence deli satar dedi güzel destek olur bu tarz hikayeler hele gerçekse insanları derinden etkiler dedi. Sonraki süreçte kitabın yazılma evreleri oldu, ben tiyatro okulunu geliştiriyordum bir yandan da kendimize güzel bir ev almıştık babam sağolsun bir çok şeyi halletti. Kitap çalışması da devam ederken bir akşam yemeğinde sineme çocuk kararımızı hatırlattım ve zamanı geldi artık dedi o da ,ortak kararımızla kontrollere gittik ve en  uygun döllenme sinemde olabileceğini gördük zaten evde kitap yazıyordu ben hareketliydim. ikimizden alınan kök hücre ile aşılamasını yaptık ve 3 hafta sonra kontrollerde başarılı olduğumuzu söyleyen doktor şaşkındı  çok sık olmasa da ilk aşıda böyle tutabiliyor kimi insan senelerce bekliyor dedi. 

Geçen süreçte sinem kitabı tamamlarken daha kızımız doğmamıştı. Kitap basıldıktan 2 ay sonra kızımız doğdu ismini nefes koyduk çünkü biz birlikte nefes alabilmiştik ondan daha güzel bir isim düşünülemezdi zaten. 

Sonraki süreçlerde sinem kızımızla ilgilenirken bende okula yoğunlaştım  nefes 8 yasına gelince özel dadı tuttuk ve sinemde çalışmak istediğini söyledi  beraber okulumuzu daha da geliştirdik .

Günümüz

Kollarımı sarmış halde aileme bakarken gözlerimden akan yaşa engel olamadım mutluydum mutluyduk huzurluydum,  kaçıp geldiğim şehirde sınıfına girdiğim şu alev tanrıçasının beni bu olduğum insana çevirmesi  inanılmazdı. Beraber büyüdük beraber güldük beraber ağladık . Ve hala ona ilk gün ki gibi aşıktım......

Siz siz olun Aşkınıza sahip çıkın, tutkuyla sarılın ....

 ***SON***

--------------------------------

Yorumlarınız benim için önemli. 

Seviliyorsunuz.

Sahte Juliet (girlxgirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin