Levent & Mehmet Hangi el ?

1.1K 56 19
                                    

***Kanlı sahneler var, midesi kaldırmayan bölümü atlasın bir miktar intikam içerir***

////////////////////////

**Mehmet TANER'in Ağzından**

Levent bey sizinle böyle tanışmak istemezdim aslında, daha medeni ve sizi korkutmayacak koşullarda sizi ve sinemi ağırlama planlarım vardı ama bir süredir yurt dışında ki işlerimi takip etmek için buralarda değildim sürekli gidip gelmem gerekiyordu ve iş yoğunluğumda sizi geçiştirmek istemedim.

Aracıma ilerliyorduk 10 arabalık kalabalık bir konvoy gibiydik ben ortadaki lüx jeep'ime giderken levent şok olmuş bakışlarla bakmaya devam ediyordu arkamızdan gelen onlarca adam yetmezmiş gibi her aracın başında özel giyimli şöförler bekliyordu.

-Siz tam olarak ne iş yapıyordunuz mehmet bey

-Arabada konuşalım levent artık şu bey lafını atalım bence

- O olur tabi kekeliyordu bende olsam farklı olur muydum bilmiyorum.

Kapımı açan görevliye teşekkür edip önce telefonu elime alıp kazımı aradım, hoparlöre aldım.

-Kazım , sinemin babası yanımda beraber geliyoruz biz gelmeden ortalığı çok kirletmeyin ( yani çok kan dökmeyin diyor) nerdesiniz ?

-Patron ... ormanında ki dağ evinin bodrum katındayız

-Malzemelerimiz tamam mı?

Bana yine yan gözle bakan şaşkın ve tedirgin adama baktım gülümsedim her şey yolunda hissiyatı verdim, neyse kalanını gelince konuşuruz kazım. Yarım saate ordayız. Şoföre tek kelime söyledim gideceğimiz yerin şifresi olarak o ne demek dedi levent ,aramızda özel yer belirtme şifreleri levent eh herkese güven olmaz yanlış anlama.

-Önceki soruna gelelim telefonun yanında mı?

-Hangi soru

-Kimsin sen diye sormuştun

-Evet

-Tamam şimdi internete girip sadece ismimi arat

Levent telefonu alıp internete girip arama motoruna sadece mehmet taner yazdı ve karşısına direk adamın resmi çıktı önce adama sonra resme baktı sonra altında yazan yazıyı gördü.

-ÜNLÜ MAFYA LİDERİ Mehmet TANER uyuşturucuya karşı savaş açtı, şehrinde olan uyuşturucu satıcılarını bir depoya toplayıp birbirine bağlamış halde polise teslim etti. ........

Haberin kalanını okuma gereği duymadı önemli olan baştaki yazıydı zaten Mafya Lideri gözleri kocaman açıldı ve sonunda anlayabildi bunca adam bunca koruma bunca araba....

Sinem sen neye bulaştın diye mırıldandı

Sinem bir şeye bulaşmadı levent merak etme , Lisa'dan bile uzak tuttuğum bir hayat bu, kimse onun benim kızım olduğunu bilmez. Aynı evde kalmayıp aynı hattan uzun süre konuşmayız kimse bilmez aramızda ki bağlantıyı . Görüşeceğimiz zaman adamlarım özel şifreler ile iletişim kurar onunla yani sineme bulaşacak bir tehlike mevcut değil . Aynı şehirde bile çok durmam onunla uzakta olsun sağlıklı olsun ve yaşasın diye... son sözlerde biraz canım sıkılsa da hayatım böyleydi mecburdum.

Sahte Juliet (girlxgirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin